Запрошення на вебінар «Основи медіапланування на прикладі реальної стратегії»

12 листопада 2025 року Українська Асоціація Маркетингу запрошує на відкритий вебінар «Основи стратегічного медіапланування на прикладі реальної стратегії». Розглянемо основні елементи і підходи до створення медійної стратегії.

Спікер – Андрій Гуральчук, директор з досліджень та розвитку нового бізнесу в Media Systems, практик з досвідом у маркетингу з 2005 року – поділиться власним баченням, як створюються дієві медіаплани, що працюють у реальному бізнес-середовищі.

Чому варто приєднатися до вебінару?

У сучасному світі інформаційного перенасичення ефективна медійна стратегія – це не просто план розміщень, а конкурентна перевага. На вебінарі ви отримаєте можливість заглянути за лаштунки реальної стратегії однієї з провідних українських медіаагенцій – Media Systems, що понад 20 років працює на ринку рекламних послуг.

Що ви дізнаєтесь:

  • з чого починається розробка стратегічного медіаплану
  • які основні елементи формують ефективну стратегію
  • як адаптувати підхід під конкретну категорію або бізнес-задачу
  • як виглядає робоча ринкова пропозиція – з прикладом медійної стратегії
  • які інструменти, метрики та підходи сьогодні застосовують в агентстві

Деталі вебінарУ «Основи медіапланування на прикладі реальної стратегії»:

Дата: 12 листопада 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією

Лінк на захід прийде за день до події на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Долучайтеся до аби розібратися з питанням медіапланування!

Цінні інсайти: нотатки з попередніх заходів УКраїнської Асоціації Маркетингу