Звіт Ради УАМ за перше півріччя 2025 року

4 вересня 2025 року відбулося засідання Ради ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (УАМ), яке визначило стратегічні кроки розвитку організації. У фокусі обговорення були результати роботи організації за перше півріччя та ухвалення рішень, що формують вектор діяльності Асоціації на найближчий період.

Основні рішення та напрями діяльності:

  • Продовжити проведення відкритих лекцій та воркшопів для викладачів і студентів (перші зустрічі заплановано на жовтень 2025 року).
  • Затвердити політики УАМ: кадрову, з управління ризиками, захисту даних і кібербезпеки, а також Кодекс ділової поведінки.
  • Підтримати позиціонування журналу «Маркетинг в Україні» як аналітичного видання для обміну експертною думкою.
  • Продовжити роботу над регулюванням практик маркетингової діяльності, боротьбою з сексизмом у рекламі та впровадженням дуальної освіти.
  • Підтримати проєкт «Інформаційна підтримка кафедр прифронтових зон».

За перше півріччя 2025 року УАМ реалізувала такі ініціативи:

Освітні проєкти:

  • Прийнято та зареєстровано Професійний стандарт Професійний стандарт «Фахівець з методів розширення ринків збуту (Маркетолог)».
  • Проведено 10 відкритих вебінарів і воркшопів. Заходи відвідало близько 2000 викладачів та здобувачів кафедр маркетингу та реклами українських закладів освіти.
  • Організовано два засідання Клубу викладачів-членів УАМ
  • Спільно з МОН проведено вебінар для викладачів щодо питання зовнішніх та внутрішніх механізмів забезпечення якості вищої освіти у Великій Британії.
  • Започатковано проєкт підтримки кафедр прифронтових зон (перша публікація з кафедрою управління персоналом та маркетингу Запорізького національного університету).
  • Активізується портал dual.in.ua для популяризації дуальної освіти.

Професійна експертиза:

  • Опубліковано 2 випуски журналу «Маркетинг в Україні», один з яких є подвійним номером. Основні теми випусків: професія маркетолога та маркетинг в умовах полікризи. Зібрано 24 експертні матеріали від керівників компаній, директорів з маркетингу провідних брендів.
  • Публікація експертних матеріалів, презентацій, відеозаписів на сайті УАМ та у соціальних мережах Асоціації (Facebook та YouTube).
  • Продовжує роботу ІГКР: надано 29 експертиз, реалізовано стратегію боротьби з сексизмом у рекламі.

Підтримка та взаємодія з дослідницькою спільнотою:

  • Проведено Клуб директорів дослідницьких компаній з метою розробки методології дослідження ринку маркетингових досліджень.
  • Проведено дослідження ринку маркетингових досліджень.
  • Опубліковано Огляд індустрії маркетингових досліджень та зібрано перелік дослідницьких агенцій з основною інформацією і контактами.
  • До УАМ долучилися дослідницькі агенції: YouGove, National Sample, IMData, Sense Research, Dive and Discovery Research, Nobr.agency.

Співпраця та розвиток спільноти УАМ:

  • Розширено співпрацю з міжнародними організаціями (EMS, ESOMAR, EASA).
  • Проведено зустрічі з Топ Маркетинг Клубом щодо підтримки УАМ.
  • Відкрито доступ для нових членів із дослідницьких агентств і бізнес-спільноти – наразі в Асоціації понад 1000 учасників, хоча рівень активності серед них різниться.

Діяльність УАМ за перше півріччя 2025 року продемонструвала позитивний прогрес у розвитку професійних стандартів, освітніх ініціатив, експертних публікацій, міжнародної співпраці та комунікацій. Попереду – нові проєкти, розширення співпраці та підтримка спільноти маркетологів.

Щира подяка всім членам Ради УАМ за активну участь, підтримку і спільне прагнення розвивати маркетингову спільноту!