Ексклюзивний вебінар EMC: Байрон Шарп про сучасний маркетинг

Члени Української Асоціації Маркетингу мають унікальну можливість безкоштовно долучитися до вебінару Європейської Маркетингової Конфедерації (EMC) за участю професора Байрона Шарпа (Byron Sharp) – всесвітньо відомого автора книги «Як ростуть бренди» (How Brands Grow) та директора Інституту Еренберга-Басс (the Ehrenberg-Bass Institute).
Це стало можливим завдяки тому, що Українська Асоціація Маркетингу є членом EMC, що дає змогу її учасникам отримувати ексклюзивний доступ до подібних заходів.

Дата: 2 вересня, вівторок

Час: 11:00-12:00 за Київським часом (10:00–11:00 CEST)

Локація: онлайн

Мова: англійська

Реєстрація: https://forms.gle/fMZWTpHZoCUUtVUL6


Про захід:

Під час цієї годинної сесії професор Шарп поділиться своїми думками щодо маркетингу, заснованого на доказах, а потім відбудеться жива дискусія з провідними директорами з маркетингу найвпливовіших європейських компаній. Сесію модеруватиме Ральф Штраус (Ralf Strauss), голова Європейської конфедерації маркетингу (EMC).

Це гарна нагода дізнатися, як ідеї Шарпа впливають на реальне лідерство в маркетингу, і як провідні директори з маркетингу втілюють його теорію на практиці.

Чому варто відвідати вебінар:

• Почуєте наживо Байрона Шарпа – одного з найвпливовіших лідерів думок у сфері маркетингу

• Отримаєте практичні поради від провідних CMO

• Долучитеся до ексклюзивного обговорення майбутнього маркетингу

• Отримаєте можливість поставити запитання Байрону Шарпу – лауреату премії EMC за професійні досягнення

Участь:

Для членів УАМ – участь безкоштовна.

Будь ласка, зареєструйтеся!

Про EMC:

EMC є найбільшою маркетинговою організацією в Європі, яка представляє понад 100 000 маркетологів в одинадцяти національних асоціаціях Європи. Її члени спільно охоплюють 1 мільйон підписників у соціальних мережах та понад 5 мільйонів унікальних відвідувачів на своїх веб-сайтах. Як неприбуткова організація, EMC співпрацює зі своїми асоціаціями-членами з метою просування освіти, соціальної орієнтації та створення цінності для маркетингових асоціацій та маркетингової професії по всій Європі.