Українська Асоціація Маркетингу вітає нового члена спільноти – дослідницьку агенцію IMData!
Це важливий крок як для самої агенції, так і для ринку загалом: кожен член Української Асоціації Маркетингу підтверджує свою готовність дотримуватися високих стандартів роботи та сприяти розвитку індустрії.
«Членство – це не просто формальність, це сигнал ринку, що компанія дотримується стандартів якості, зокрема Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, а також Керівництв та Директив ESOMAR», – підкреслює Ірина Лилик, президентка Української Асоціації Маркетингу.
IMData – дослідницька компанія, яка спеціалізується на зборі і обробці даних, та вже багато років працює на ринку маркетингових та соціологічних досліджень.
IMData надає повний цикл послуг, охоплюючи всі етапи дослідження: від розробки методології до підготовки фінальних результатів.
Компанія працює як з масовими, так і з вузькими цільовими аудиторіями, займається збором на всіх ринках України.
Методи збору:
CATI – власний CATI центр
CAPI – охоплює усі регіони України
CAWI – власна online-панель Компанія здійснює тестування в локаціях, фокус-групи, глибинні та експертні інтерв’ю.
«Ми переконані, що кожна деталь у дослідженні має значення. Надійність даних залежить від точності на кожному етапі дослідження. Приєднання до УАМ – це для нас підтвердження високих стандартів роботи та поваги до професійної етики», – говорить Анна Руденко, директорка компанії IMData.
Вітаємо компанію IMData серед членів УАМ!
Контакти компанії IMData:
📲 +380674052358
📧 office@imdata.com.ua

