Українська Асоціація Маркетингу запрошує на дві відкриті події у травні 2025 року. Заходи проходять у рамках весняного циклу лекцій і воркшопів УАМ. Це можливість для маркетологів, викладачів, студентів та всіх допитливих почути експертну думку та задати питання спікерам.
Участь у заходах безкоштовна. На кожну подію – окрема реєстрація. Календар подій для маркетологів на травень 2025:
14 травня | середа | 16:00
Workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
На воркшопі, на прикладі реального кейса, ми пройдемо всі етапи UX-дослідження: від визначення цілей і завдань до аналізу результатів і розроблення рекомендацій для поліпшення продукту.
Спікер – Олексій Делюков, CEO Research.ua
На воркшопі отримаємо максимум практики:
1. Що таке UX-дослідження.
2. Проведення інтерактивного UX-дослідження: проблема, ціль, завдання, вибір методу, інтерактивний UX-тест, результати, аналіз, рекомендації.
3. Запитання-відповід

На зустрічі проведемо реальне UX-дослідження, де учасники побувають і в ролі UX-дослідників, і у ролі респондентів онлайн UX-тесту. Долучайтеся!
21 травня | середа | 16:00
Вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»
На заході дізнаємося як не зливати бюджет. Все про матрицю маркетингових каналів для e-сommerce.
Спікерка — Оксана Вобяченко, Chief Marketing Officer, омніканальна CDP eSputnik
У сучасному e-сommerce надто багато каналів — і надто мало часу та бюджету, щоб ефективно працювати з усіма.
Цей вебінар допоможе розібратися:
- Які канали варто запускати першими, а які можуть чекати.
2. Які з них дають найшвидший результат, а які — працюють на перспективу.
3. Як оцінювати ефективність кожного каналу: які метрики справді мають значення.
4. І головне — як скласти для себе матрицю приорітезації, щоб не зливати бюджети.

Реєструйтеся, приходьте і отримаєте чітку структуру для прийняття рішень у маркетингу, без зайвої імпровізації.
Нотатки попередніх заходів УАМ:
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування
Як залучити 98 журналістів із 8 країн світу висвітлювати вашу подію: практичні кейси
