Запрошення на вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»

21 травня 2025 року Українська Асоціація Маркетингу проводить завершальний захід у рамках весняного циклу відкритих лекцій і воркшопів.
Долучайтеся на вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce», щоб дізнатися як не зливати бюджет. Все про матрицю маркетингових каналів для e-сommerce.

Спікерка — Оксана Вобяченко, Chief Marketing Officer, омніканальна CDP eSputnik

Оксана 11 років у digital-маркетингу, експертка з розробки маркетингових стратегій, автоматизації комунікацій та data-driven підходів до зростання бізнесу. Керувала 30+ маркетинговими проєктами у 5 країнах. Екс-викладачка інтернет-маркетингу в Hillel, ex-кураторка Wtech.Dnipro. Засновниця proitukraine.org – ініціативи на підтримку української IT-екосистеми. Допомагає компаніям ефективно масштабувати маркетинг, підвищувати ROMI та використовувати персоналізацію для залучення й утримання клієнтів.

У сучасному e-сommerce надто багато каналів — і надто мало часу та бюджету, щоб ефективно працювати з усіма.

Цей вебінар допоможе розібратися:

  1. Які канали варто запускати першими, а які можуть чекати.

2. Які з них дають найшвидший результат, а які — працюють на перспективу.

3. Як оцінювати ефективність кожного каналу: які метрики справді мають значення.

4. І головне — як скласти для себе матрицю приорітезації, щоб не зливати бюджети.

Дата: 21 травня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom

Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Реєструйтеся, приходьте і отримаєте чітку структуру для прийняття рішень у маркетингу, без зайвої імпровізації.

Ось вам ще 3 причини, чому варто бути на вебінарі 21 травня:

  • Познайомитися з каналами, про які зазвичай згадують в кінці або не згадують взагалі — і побачите, де вони можуть дати результат.
  • Отримати запитання до себе, які допоможуть краще розуміти свій бізнес в контексті кожного каналу.
  • Навчитаеся працювати з матрицею, яка допоможе зрозуміти, що саме варто впроваджувати і в якому порядку.

Вебінар підійде як для маркетологів, так і для власників бізнесу.


Нотатки з попередніх заходів УАМ:

Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування