Українська Асоціація Маркетингу у травні продовжує весняний цикл відкритих лекцій і воркшопів для студентів, викладачів і всіх зацікавлених у нових знаннях та живому спілкуванні з професіоналами! Цього разу – зустріч для тих, хто хоче познайомитися і зануритися в UX-дослідження.
14 травня (16:00) відбудеться workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів».
На воркшопі, на прикладі реального кейса, ми пройдемо всі етапи UX-дослідження: від визначення цілей і завдань до аналізу результатів і розроблення рекомендацій для поліпшення продукту.
На зустрічі проведемо реальне UX-дослідження, де учасники побувають і в ролі UX-дослідників, і у ролі респондентів онлайн UX-тесту.
Спікер – Олексій Делюков, CEO Research.ua
Олексій 30 років у маркетингу, включаючи 8 років у маркетингових дослідженнях. Як арт-директор у рекламних агенціях Ark/JWT, Bates та D’arcy, а також маркетинг-директор у Домотехніка, Fozzy Cash&Carry та Retail Group, відповідав за успішні маркетингові стратегії. У 2017-2019 роках створив онлайн-панель «Власна думка» та дослідницьку компанію Research.ua, яка використовує дані про поведінку споживачів, експертизу та передову аналітику, щоб допомагати клієнтам покращувати свої цифрові продукти та сервіси.
На воркшопі отримаємо максимум практики:
1. Що таке UX-дослідження.
2. Проведення інтерактивного UX-дослідження: проблема, ціль, завдання, вибір методу, інтерактивний UX-тест, результати, аналіз, рекомендації.
3. Запитання-відповіді.
Чому варто бути на воркшопі 14 травня!? – На одну годину всі учасники перетворяться на справжніх UX-дослідників. Долучайтеся!
Дата: 14 травня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією
Лінк на захід прийде за день до події на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».
Рекомендуємо до прочитання! У статті Олексія «Маркетинг vs UX-дослідження: у чому різниця?» (журнал «Маркетинг в Україні» №4–5/2024) ви знайдете глибоке й чітке порівняння підходів, завдань і методів маркетингових та UX-досліджень.
У сучасному конкурентному бізнес-середовищі просто мати чудовий продукт недостатньо. Компанії повинні глибоко розуміти своїх клієнтів як з ринкової точки зору, так і через призму взаємодії з користувачем. Хоча маркетингові дослідження та UX дослідження мають спільну мету підвищення споживчої зацікавленості, їхні методології, області фокусу та результати значно відрізняються.
UX дослідження зосереджуються на взаємодії між користувачами та продуктами. Вони досліджують функціональність продукту, загальний досвід користувача та те, як користувачі взаємодіють з продуктом під час використання. Мета полягає в оптимізації зручності використання та забезпеченні безперебійного користувацького досвіду. Більше у статті Олексія Делюкова.

Цінні інсайти: нотатки з попередніх заходів УАМ
Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
Як залучити 98 журналістів із 8 країн світу висвітлювати вашу подію: практичні кейси
