Українська Асоціація Маркетингу запрошує на весняний цикл відкритих лекцій! Щосереди зустрічаємося онлайн з експертами, щоб отримати порцію знань та практик. Сьомий захід – вебінар «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій».
Коли важливо не просто знати, що думає людина, а й чому – у гру вступають якісні дослідження.
Під час цього практичного вебінару дізнаємося, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.
Спікерки цього вебінару – експертки міжнародного дослідницького холдингу 4Service:
Анна Падалка, к.соц.н, керівниця відділу соціологічних досліджень
Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень
Детально розглянемо на вебінарі:
1. Чому якісні дослідження – це must-have у сучасному маркетингу та соціальних змінах:
- роль досліджень у прийнятті рішень
- коли якісні методи незамінні (кейси та приклади)
2. Як працювати з клієнтським брифом:
- які питання ставити замовнику
- як уточнити очікування і межі дослідження
3. Розробка методології:
- вибір методів (глибинні інтерв’ю, фокус-групи, етнографія тощо)
- дизайн дослідження: вибір цільової аудиторії, побудова сценарію, обсяг, таймінг
4. Як створити якісний гайд (інтерв’ю чи фокус-група):
- структура гайду: вступ, блоки питань, завершення
5. Проведення дослідження – ключові правила:
- чек-лист підготовки до інтерв’ю/фокус-груп
- як підтримати довіру і витягти глибокі сенси
Дата: 16 квітня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Календар наступних заходів УАМ:
23.04.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію»
14.05.2025 | середа | 16:00 | Workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
21.05.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»
Нотатки з попередніх заходів УАМ:
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
