Запрошення на лекцію «Якісні дослідження» 16.04.25

Українська Асоціація Маркетингу запрошує на весняний цикл відкритих лекцій! Щосереди зустрічаємося онлайн з експертами, щоб отримати порцію знань та практик. Сьомий захід – вебінар «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій».

Коли важливо не просто знати, що думає людина, а й чому – у гру вступають якісні дослідження.
Під час цього практичного вебінару дізнаємося, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.

Спікерки цього вебінару – експертки міжнародного дослідницького холдингу 4Service:

Анна Падалка, к.соц.н, керівниця відділу соціологічних досліджень
Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень


Детально розглянемо на вебінарі:

1.           Чому якісні дослідження – це must-have у сучасному маркетингу та соціальних змінах:

  • роль досліджень у прийнятті рішень
  • коли якісні методи незамінні (кейси та приклади)

2.           Як працювати з клієнтським брифом:

  • які питання ставити замовнику
  • як уточнити очікування і межі дослідження

3.           Розробка методології:

  • вибір методів (глибинні інтерв’ю, фокус-групи, етнографія тощо)
  • дизайн дослідження: вибір цільової аудиторії, побудова сценарію, обсяг, таймінг

4.           Як створити якісний гайд (інтерв’ю чи фокус-група):

  • структура гайду: вступ, блоки питань, завершення

5.           Проведення дослідження – ключові правила:

  • чек-лист підготовки до інтерв’ю/фокус-груп
  • як підтримати довіру і витягти глибокі сенси



Дата: 16 квітня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom

Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».


Календар наступних заходів УАМ:

23.04.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію»
14.05.2025 | середа | 16:00 | Workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
21.05.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»


Нотатки з попередніх заходів УАМ:

Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group