У рамках весняного циклу лекцій і воркшопів 9 квітня Українська Асоціація Маркетингу організовує вебінар «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів».
Спікерка – Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group
Тетяна має 20-річний досвід у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMСG) та B2B-ринках в Україні та у інших країнах. Успішний досвід у запуску масштабних програм просування 360° online + offline. Досвід розробки продукту: від визначення формату, якості, ціноутворення, плану виведення на ринок до пошуку та проведення переговорів із постачальником. Тетяна має унікальний досвід роботи із широким портфелем ТОП ліцензій: Disney, Universal, Sanrio, DC, Marvel.
Тетяна Іванцова розповість:
- Що робити, коли основний сегмент скорочується, які можливості
- Як швидко сформувати збалансований портфель
- Що таке МРЦ у алкоголі і як реагувати на його зміну
- Які ключові KPI, які показують результати роботи маркетингу
Дата: 9 квітня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам» та «Промоакції».
Учасники матимуть можливість ознайомитися з реальним успішний кейсом 2021-2022 років.
У контексті формування ефективного портфеля в межах категорії:
- Знайомство з категорією, її особливостями, трендами та «точками болю»
2. Позиція та позиціонування бренду Маренго
3. Ключові обмеження та точки болю
4. Реформування портфеля ігристого
5. Формування комунікаційної платформи та стратегії просування
6. Результати розвитку портфеля 2021-2024 років
До зустрічі 9 квітня о 16:00!

Календар наступних заходів УАМ:
16.04.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій»
23.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію»
14.05.2025 | середа | 16:00 | Workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
Цінні інсайти: нотатки з попередніх заходів УАМ
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
