Четверта подія у циклі весняних лекцій та воркшопів УАМ – вебінар «Бренд говорить» 26 березня. УАМ запрошує студентів, викладачів та всіх зацікавлених розібратися у темі брендингу: чим бренд відрізняється від товару та що треба зробити для побудови консистентності бренду.
Спікерка – Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group
Аві Щупак має понад 16 років досвіду роботи в маркетингу та комунікаціях. За 6 років у lifecell повністю перезапустила бренд: переробила креативну платформу, слоган, фірмовий стиль та бренд-персону, запустила в lifecell першу іміджеву ТВ-кампанію та 2 нові лінійки тарифів. Аві працювала у креативних агенціях з такими брендами, як-от Nokia, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline, Indesit та Vodafone. Є членкинею журі Mixx Awards 2024, Effie Awards Ukraine та Effie Awards Europe 2023, а також авторкою та лекторкою курсу «Бренд менеджмент» в Laba, що має міжнародний сертифікат CPD.
На вебінарі будемо говорити про:
- Товар vs бренд: переваги та основні відмінності
- Аналіз конкурентів та цільової аудиторії – фундамент бренду
- Опори бренду: місія, персона, тон комунікації, ідентифікація
- Де бренд говорить: ATL, Digital, BTL, PR, Retail, Shopper Marketing, Service centre / Call centre
- Коли бренд говорить: запуск продукту, сезонна кампанія, ситуативна кампанія, іміджева комунікація, антикризова комунікація
- Навіщо бренд говорить: охоплення, цільова дія
- Цілісність та інтенсивність бренду
Дата: 26 березня 2025
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Календар наступних заходів Української Асоціації Маркетингу:
02.04.2025 | середа | 16:00 | Воркшоп «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»
09.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»
23.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію»
Програма буде доповнюватися! Звертаємо увагу: на кожен захід – окрема реєстрація!
Нотатки попередніх заходів УАМ:
Таргетинг у Meta – ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси – підсумки зустрічі
Retention-стратегії – цікаві інсайтиз вебінару
