Вебінар «Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси» – підсумки зустрічі

12 березня в рамках весняного циклу відкритих лекцій Української Асоціації Маркетингу відбувся вебінар на тему «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси». Спікеркою виступила Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express.

Під час вебінару Алла Петриченко поділилася з понад 300 учасниками актуальними тенденціями в e-commerce, ефективними інструментами для автоматизації продажів та реальними кейсами розвитку онлайн-торгівлі.

Головні тези вебінару:

Тренди в eCom. Інструменти інтернет-магазинів для росту продажів:

  • Голосовий пошук, вбудовані AI-технології, інтеграція з ChatGPT
  • Інтеграції з усіма сервісами доставки України
  • Мультивалютність та багатомовність
  • Використання конструктору посадкових сторінок та конструктору товарних пропозицій
  • Підключення Checkbox, Telegram Bot, eSputnik та інших сервісів
  • Використання промокодів, Cross-sell та upsell у кошику, персональні оптові ціни для баєрів В2В
  • Реклама товарів в Google та Meta в 1 клік тощо

E-commerce статистика. Як українські інтернет-магазини працювали у 2021–2024 роках:

  • Після падіння на початку 2022 року спостерігається інтенсивний ріст продажів в інтернет-магазинах
  • Стабільність середнього чеку в інтернет-магазинах свідчить про гнучку адаптацію підприємців до змін купівельної спроможності
  • Головні критерії вибору українських інтернет-магазинів покупцями – це безкоштовна або недорога доставка, гарний рівень цін, знижки на потрібну категорію

10 інсайтів і запитів в e-commerce:

  1. Розвиток власного бренду продавця
  2. Омніканальні продажі в усіх каналах, інтеграції 
  3. Ріст прямих продажів онлайн В2С і В2В 
  4. Повторні продажі та утримання клієнтів 
  5. Вихід на експорт одразу, немає кордонів 
  6. Соціальна комерція, воронка з ТікТоk 
  7. Перехід інста продавців на новий рівень 
  8. Унікальний клієнтський досвід, персоніфікація 
  9. Запит на безкоштовну доставку і повернення 
  10. Вплив міжнародних продавців, таких як Temu та AliExpress

Головний меседж вебінару – майбутнє e-commerce за технологіями, швидкістю та зручністю для клієнта. Бізнесам важливо автоматизувати процеси в інтернет-магазині та адаптуватися до мінливих ринкових умов.

Презентацію Алли Петриченко можна переглянути ТУТ

Shop-Express – найбільша українська платформа для створення брендових інтернет-магазинів, що допомагає підприємцям вивести бізнес в онлайн та масштабувати продажі.

Контакти Shop-Express: shop-express.ua | +38 093 421 90 55 | Facebook | LinkedIn





Цінні інсайти: нотатки з інших заходів УАМ

Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group