Запрошення на лекцію «Retention-стратегії, що працюють» 19.03.25

Українська Асоціація Маркетингу продовжує весняний цикл відкритих лекцій та воркшопів – час для нових ідей та знань!

Третій захід – вебінар «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

Утримання клієнтів — це не просто маркетинговий тренд, це стратегія, яка може значно вплинути на прибутковість бізнесу.

Протягом заходу розглянемо:

  • Чому retention важливіший за залучення нових клієнтів
  • Як побудувати ефективну систему утримання клієнтів
  • Які метрики допомагають відстежувати лояльність
  • Практичні інструменти для роботи з клієнтською базою

Дата: 19 березня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom

Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією. Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Спікерка – Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia

Альона має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Philips, IDS Ukraine та OLX. В OLX побудувала напрям B2B-маркетингу, виконуючи різноманітні функції: управління, бренд-менеджмент, PR, цифровий маркетинг, CRM, email-маркетинг, управління контентом, SMM, PPC, підтримку команди продажів, аналітику, інтеграцію нового програмного забезпечення та мотивацію команди. Зібрала ефективну команду, спрямовану на створення екосистеми інструментів для обслуговування бізнес-клієнтів, тісно співпрацюючи з командою продажів для генерації нових лідів, розробки партнерських програм, підвищення обізнаності бренду серед бізнес-аудиторії та розробки освітніх програм. Також очолила напрямок створення та дистрибуції контенту, керуючи всіма аспектами проєктів екосистеми контенту, SMM та PR. Її робота була відзначена нагородами Effie за успішні маркетингові кампанії.
Життєве кредо: бути людиною – чесною, порядною, справедливою.

4 причини, чому варто бути на лекції 19.03.2025:

  • Дізнатися, як зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток
  • Отримати практичні інструменти для впровадження retention-стратегій
  • Навчитись вимірювати ефективність роботи з клієнтською базою
  • Дізнатися про найефективніші CRM-системи для українського ринку

Реєстрація на захід 19.03.2025 ТУТ

Календар наступних заходів:

26.03.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Бренд говорить»

02.04.2025 | середа | 16:00 | Воркшоп «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»

09.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»

Спікери поділяться корисними порадами, практичними знаннями та натхненням! Приєднуйтеся!