Українська Асоціація Маркетингу запрошує студентів, викладачів та всіх зацікавлених долучитися до циклу відкритих лекцій та воркшопів, що будуть проведені цієї весни 2025. Цей сезон буде цікавим для тих, хто прагне вдосконалити свої навички в маркетингу та познайомитись з новими підходами в галузі.
Стартуємо 5 березня 2025 року!
Перший воркшоп сезону – «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога».
Спікерка – Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами Мета та продажів у соціальних мережах.
Валентина має 16 років досвіду в маркетингу, 12 років у власному бізнесі. Працює з клієнтами із США, Британії, ЄС. Неодноразово виступала з воркшопами та лекціями про діджитал маркетинг і рекламу на міжнародних івентах. Має публікації в журналі «Маркетинг в Україні». Є ментором для підприємців-початківців у програмі Erasmus.
На заході розглянемо:
- Що таке Meta Ads: рекламні кампанії у Facebook та Instagram
- Основні інструменти для роботи з Meta Ads з демонстрацією як вони допомагають таргетологу
- Ключові компетенції таргетолога у Meta та як їх здобути
Таргетолог – сучасна професія в маркетингу, яка поєднує креатив, аналітику та стратегічне планування. Тож на зустрічі розберемо тонкощі та перспективи цієї професії, зазирнемо в середину процесу роботи, аби оцінити, наскільки вона підходить.
Учасники отримають гайд спікерки з налаштування реклами.
Дата: 5 березня 2025
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією.
Реєстрація на воркшоп 05.03.2025 – ТУТ
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку Спам.
Календар наступних заходів:
12.03.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси»
19.03.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»
26.03.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Бренд говорить»
02.04.2025 | середа | 16:00 | Воркшоп «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»
09.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»
Спікери готують для учасників практичні знання, корисні поради та натхнення! Долучайтеся до заходів!
Перелік лекцій оновлюватиметься! Стежте за анонсами на сайті УАМ та сторінці УАМ у Facebook.

