12 лютого пройшов вебінар «Процеси організації та здійснення контролю якості вищої освіти у Великій Британії. Досвід Університету Екзітера» («Teaching Quality Assurance process in Higher Education in UK. University of Exeter experience»).
Захід відбувся завдяки співпраці трьох організаторів: Університету Екзітера (Велика Британія), який поділився своїми напрацюваннями у сфері контролю якості освіти, Української Асоціації Маркетингу, що ініціювала проведення заходу, та Міністерства освіти і науки України, яке надало свою підтримку цій важливій освітній ініціативі.
Вебінар охоплював питання зовнішніх та внутрішніх механізмів забезпечення якості вищої освіти у Великій Британії та приклади політик забезпечення якості освіти в Університеті Екзітера (UK).
Захід було побудовано на основі порівняння досвіду викладання в системі вищої освіти України та Британії. Основна мета – ознайомлення зі сталими практиками процесів забезпечення якості освіти, зокрема у сфері підготовки фахівців з Маркетингу, що успішно застосовуються у Великій Британії і закладають основу конкурентоспроможності університетів та їх світових рейтингів.
Протягом двох годин учасники вебінару мали можливість на прикладах викладання маркетингових дисциплін дослідити процеси забезпечення якості освітнього процесу, зокрема у сфері перевірки робіт, включаючи калібрування, модерацію та використання аналізу даних в цьому процесі.
Окрему увагу було приділено останнім практикам підсилення практичної складової вищої освіти, що особливо актуальним для маркетингових дисциплін. Вони зазнають постійних суттєвих змін під впливом нових технологій, змін ринкових умов, появи нових світових досліджень та розвитку нових теоретичних концепцій. Не менш важливим було обговорення питань гнучкої адаптації дисциплін до таких змін без втрати якісної складової.
Вебінар став можливим завдяки напрацюванням к.е.н. Наталії Писаренко та к.е.н. Ольги Матвієць, що вже більше двох років успішно викладають на постійній основі в Університеті Екзітеру у Великій Британії, а до того мали значний досвід викладання в Україні.
Зокрема, пані Наталія більше 20 років викладала в Національному Технічному Університеті України «Київський Політехнічний Інститут» та бізнес школі «Міжнародний інститут бізнесу» на програмах Executive MBA, займалась консалтинговою діяльністю та навчала український бізнес. Пані Ольга понад 10 років викладала в Хмельницькому Національному Університеті.
Університет Екзітеру (University of Exeter) є 4 за рейтингом в Британії з підготовки маркетологів, а загалом 13-м з понад 150 університетів Британії та 169-м в світі, є членом Russell Group (група з 24 провідних університетів Великої Британії з найвищим рівнем досліджень та публікацій світового рівня). Бізнес Школа Університету, де і викладають пані Наталія та пані Ольга має потрійну світову аккредитацію (AACSB, EQUIS and AMBA – Tripple Crown).
Українська Асоціація Маркетингу у березні-квітні планує організувати додаткові зустрічі зі спікерами.
Слідкуйте за новинами на сайті УАМ та за сторінкою УАМ у Facebook.


