Дослідження EMC: Революція ШІ на основі даних зустрічається з бренд-менеджментом

Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) як член Європейської Маркетингової Конфедерації (EMC), що об’єднує маркетологів з одинадцяти національних асоціацій Європи, активно долучається до обміну знаннями та досвідом. Співпраця з EMC відкриває українським маркетологам доступ до найактуальніших інсайтів, трендів і аналітики, які формують майбутнє галузі.

Щороку Європейська Маркетингова Конфедерація (EMC) оприлюднює колективні думки європейської маркетингової спільноти. Цього року увага знову зосереджена на «ШІ» та його глибокому впливі на маркетингову індустрію, що змінюється з вражаючою швидкістю. Такі теми, як стратегічний менеджмент, серед безлічі інших, демонструють глибокі інсайти та зміни, зумовлені постійною діджиталізацією та впровадженням штучного інтелекту.

Сьогодні ми презентуємо вам випуск довгоочікуваного звіту «European Marketing Agenda 2025 report». Звіт під назвою «Революція штучного інтелекту на основі даних та управління брендом» об’єднує результати опитування близько 100 000 фахівців з маркетингу з усієї Європи, включаючи СМО, керівників відділів маркетингу, продажів та сервісу, віцепрезидентів з маркетингу, продажів та сервісу, а також лідерів інтернет-маркетингу. Цьогорічне дослідження отримало 1 698 заповнених відповідей з 21 країни, що свідчить про більш активну участь у ньому порівняно з попередніми виданнями, зміцнюючи його достовірність та актуальність.

Минулорічний звіт показав, що штучний інтелект – це тема номер один для директорів з маркетингу по всій Європі. Звіт 2025 заглиблюється ще глибше, розкриваючи нові ідеї та нові тенденції. Серед ключових стратегічних тем 2025 року звіт виділяє зміну парадигми: ШІ витісняє бренд-менеджмент і діджиталізацію з перших позицій. Далі йде операційна тема: залучення клієнтів, орієнтоване на дані, стає критично важливим результатом експоненційного впровадження ШІ в маркетинг.

Доктор Ральф Штраус, голова EMC, описує явище, що спостерігається у багатьох галузях. «Перешкоди та виклики, з якими ми стикаємося, не є винятковими для нашої сфери. Усі бачать потік даних, але, іронічно, широко розповсюдженим є брак розуміння та знань про те, як штучний інтелект змінює спосіб ведення бізнесу.Хоча повторний клієнтський досвід знаходиться на першому місці, збір та консолідація даних для обробки якісних даних про клієнтів є відсутніми ланками для досягнення 360-градусного бачення клієнта.Крім того, сталий розвиток залишається делікатним балансуванням між екологічними цілями та економічними реаліями. Цьогорічні результати дослідження зачіпають ці актуальні теми та багато іншого».

Звіт надає цінні інсайти про погляди лідерів у сфері маркетингу в Європі. У ньому підкреслюється важливість зміцнення лідерства — «вести інших до того, щоб вони вели самі себе» — та акцентується увага на фундаментальній ролі організаційної гнучкості, міжфункціональних команд, управління проєктами та маркетингу на основі цифрових технологій та ШІ (MarTech) у створенні успішних організацій, готових до майбутнього.
Шизофренічно, але правда: хоча майже всі керівники по всій Європі наголошують на необхідності розширення навичок і компетенцій у своїх організаціях, лише небагато з них запровадили чітку та структуровану систему у вигляді рамки навичок і компетенцій. Тому крик про необхідність розширення навичок видається чимось на кшталт пустослів’я.

Повний звіт «European Marketing Agenda 2025» доступний для завантаження на веб-сайті EMC

Українська Асоціація Маркетингу запрошує членів УАМ, маркетологів, науковців та студентів взяти участь у вебінарі, організованому Європейською Маркетинговою Конфедерацією. Захід буде присвячений презентації інноваційних ідей та результатів цьогорічного міжнародного дослідження.

На учасників вебінару чекає:

Презентація результатів «Marketing Agenda 2025» доктором Ральфом Штраусом, головою Європейської Маркетингової Конфедерації та автором дослідження.

Панельна дискусію за участю впливових CMO та лідерів маркетингу на тему: Як революція в галузі штучного інтелекту, заснована на даних, впливає на управління брендами в Європі.

Дата: 4 лютого

Час: 15:00 (центральноєвропейський час)

Формат: Онлайн, учасники отримають логін за день до заходу.

Участь у заході безкоштовна, але реєстрація обов’язкова!

Реєстрація на вебінар тут


Про EMC:

EMC є найбільшою маркетинговою організацією в Європі, яка представляє понад 100 000 маркетологів в одинадцяти національних асоціаціях Європи. Її члени спільно охоплюють 1 мільйон підписників у соціальних мережах та понад 5 мільйонів унікальних відвідувачів на своїх веб-сайтах. Як неприбуткова організація, EMC співпрацює зі своїми асоціаціями-членами з метою просування освіти, соціальної орієнтації та створення цінності для маркетингових асоціацій та маркетингової професії по всій Європі.

Країни-члени EMC: