3-5 жовтня відбулася щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР та ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами», організована Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з FES-Ukraine.
На стратегічної сесії були розглянуті дискримінаційні реклами щодо яких ДПСС впровадив санкції та вимоги про зняття. Основою прийняття рішень щодо відкриття впровадження є експертні заключення ІГКР. Загалом протягом 2023 року було впроваджено 119 справ, стягнуто 293,7 тис. грн штрафів за дискримінаційну рекламу. Сплачено 101 тис грн. штрафів. Найбільша кількість таких реклам була зафіксована у Київській області. На жаль підприємці часто використовують стереотипи щодо жінок та чоловіків та експлуатують сексуальність людини для просування свого продукту в соціальних мережах. На стратегічної сесії обговорювалися актуальне законодавче підґрунтя щодо протидії з дискримінаційною за ознакою статі рекламою та спільні дії щодо роботи з новими аудиторіями: блогерами, копирайтерами, пр службами військових формувань.
ДПСС України є регуляторним органом з контролю за рекламою в сфері захисту прав споживачів. ІГКР діє при Української Асоціації Маркетингу та є саморегулівним органом рекламного ринку, метою якого є нагляд за дотриманням Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі, який підписали 15 асоціації, в тому числі 7 з них, це обєднання рекламістів та маркетологів. Робота ДПСС та ІГКР є прикладом спільного регулювання в сфері маркетингу.
💛💙Щиро вдячні всім учасникам за плідну роботу та Збройним Силам України за можливість зустрітися в офлайн форматі.

