20-22 вересня на робочій зустрічі експерти Української Асоціації Маркетингу, представники рекламного та харчового бізнесу, ДПСС України переглянули досягнення спільного проєкту, обговорили виклики та сформували Дорожню карту впровадження кращих європейських практик захисту прав дітей та підлітків від реклами нездорової їжі.
Захід проводиться в рамках проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі», який реалізує ГО «Українська Асоціація Маркетингу» у партнерстві з EASA, ГО «Харчування та якість життя» та ДПСС України. Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».
