Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
18
Субота
Листопад 2017
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Наші спонсори
AIM_logo_en.gifag2.gifblagov.gifelite.gifgalic.gifGfK.gifirex.giflog_kneu.gifmedium_tv.gifmorshinska.gifSiemens.gifspons_myagkov.giftebodin.gifUMG.gif


Канадсько-Український гендерний фонд Всеукраїнська громадська організація "Українська Асоціація Маркетингу"за підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку, Посольства Канади в Україні, Канадсько-українського гендерного фонду презентує проект "Партнерство жінок та чоловіків в бізнесі. Регіони України".

Канадсько-український гендерний фонд (КУГФ) засновано у вересні 2000 року Канадським Бюро Міжнародного Розвитку. Місія КУГФ – підтримка реформаційних ініціатив щодо запровадження гендерної рівності в Україні шляхом фінансування проектів, запропонованих українськими установами (державними, неурядовими, академічними) на місцевому, обласному та національному рівнях. Гендер є окресленим набором характеристик культурного аспекту, що визначають соціальну поведінку жінок та чоловіків, а також стосунки між ними. Таким чином, гендер стосується не просто жінок або чоловіків, а передусім взємини між ними та шляхів їх соціальної побудови. Подібно до концепції класу, раси та етнічності, є аналітичним знаряддямдля розуміння соціальних процесів. Гендерна рівність означає, що жінки та чоловіки користуються однаковим статусом, що жінки та чоловіки мають однакові умови для реалізації усіх прав людини і можливість робити внесок у національний, політичний, економічний, соціальний розвиток та користуватися результатами даної діяльності. Сьогодні концепція гендеру визначає, що інколи необхідне різне ставлення до жінок і чоловіків для досягнення тотожності результатів з погляду на умови життя чи для компенсації дискримінації в минулому.

З Канадської xартії прав та свобод

Метою проекту "Партнерство жінок та чоловіків в бізнесі" є формування гендерної бізнес культури в Україні. Гендерна культура в економічних відносинах – є основа для гендерної культури в суспільстві та отримання гендерних знань. Гендерні знання - це набір знань та інформації щодо формування партнерських стосунків між жінками та чоловіками. Актуальність проекту полягає в тому, що керівники малих та середніх підприємств отримують необхідні знання для розвитку бізнесу з урахуванням культури взаємовідносин чоловіків та жінок при веденні справи.