Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
19
Вівторок
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Новини УАМ RSS
18.03.2024

19 березня о 12:00 відбудеться презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі»
19 березня о 12:00 відбудеться презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі»

Чому це важливо?
Вступ України в ЄС передбачає наближення законодавства до актів ЄС.
Одним зі складових елементів цього напрямку є право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків. В Україні створено передумови, які дозволяють впроваджувати досвід ЄС для залучення громадських організацій, саморегулівних галузевих об’єднань для застосування досвіду ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків.

Основні завдання проєкту – поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.

Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків з українським ринком для входження України в єдиний ринок ЄС.

Захід проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України». Матеріал представляє позицію авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу чи Міжнародного фонду «Відродження».

Формат заходу – онлайн Zoom.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: hhttps://www.youtube.com/watch?v=qtis-HBbbYU
Посилання на Zoom: Тема: Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС. Час: 19 бер. 2024 12:00 Київ. Увійти Zoom Конференція: https://us02web.zoom.us/j/88670154492
Ідентифікатор конференції: 886 7015 4492 
  ...
08.03.2024

Шановні колеги!

Шановні колеги!
Громадське обговорення проєкту ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ) закінчилось. Дякуємо за активну позицію. Робоча група прийняла до розгляду всі пропозиції.
З повагою,
Робоча група УАМ
  ...
08.03.2024

4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський
4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський

Неймовірний біль і туга переповнюють усю маркетингову спільноту України!
4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський, доктор економічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»
  ...
28.02.2024

Обговорення професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (Маркетолог)»

Шановні колеги!
Запрошую вас на обговорення професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (Маркетолог)» (проект стандарту розміщено на сайті УАМ за посиланням: https://uam.in.ua/upload/medialibrary/9a1/9a113ab4c196dc4b5e7282a89d6ce598.pdf 
Буду вдячна за участь, активну позицію та підтримку!
Обговорення відбудеться в зумі https://us02web.zoom.us/j/84995792197
28.02.2024 року об 11:00 на платформі Zoom:
Дякуємо за співпрацю, президент Української асоціації маркетингу
Ірина Лилик.  ...
20.02.2024

Шановні колеги!
Шановні колеги!

Щиро вітаю нас всіх з 27 річчям Української Асоціації Маркетингу! За ці роки багато зроблено. Але найтяжчі випробування ми проходимо зараз. Бажаю нам всім Вистояти! Перемогти! СЛАВА УКРАЇНІ!

Ірина Лилик, президент ГО УАМ  ...
05.02.2024

ПРОЄКТ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ)

Шановні колеги! Робоча група з розробки ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ) пропонує для публічного громадського обговорення ПРОЄКТ даного стандарту. Пропозиції приймаються до 05.03.2024 року на електронну адресу Української Асоціації Маркетингу umaukras@gmail.com

  ...
29.01.2024

Шановні маркетологи!

Дякуємо всім за участь в опитування щодо професійного стандарту «Маркетолог (фахівець з методів розширення ринків збуту)». Дякуємо компанії New Image 
Marketing Group за допомогу та можливість використати платформу Lemur для проведення опитування. Результати опитування будуть оприлюднені протягом наступного місяця.

З повагою,

Ірина Лилик,
Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»
  ...
29.01.2024

Аналітичний звіт за результатами четвертого року пілотного проєкту, що реалізується відповідно до Наказу МОН від 15.10.2019 № 1296 «Щодо запровадження пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою
Аналітичний звіт за результатами четвертого року пілотного проєкту, що реалізується відповідно до Наказу МОН від 15.10.2019 № 1296 «Щодо запровадження пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою

Виконавці дослідження: Українська Асоціація Маркетингу, Науково-методичний центр ВФПО та Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
У звіті наведено аналіз результатів четвертого року експерименту з упровадження дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) у закладах фахової передвищої та вищої освіти України, описано підходи до організації співпраці з роботодавцями та їх досвід підготовки здобувачів освіти за дуальною формою, досліджено досвід здобувачів освіти, які перейшли на навчання за ДФЗО, а також наведено порівняльний аналіз трендів, виявлених протягом чотирьох років реалізації пілотного проєкту.
Dual studi_4year_22-01.pdf  ...
25.01.2024

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ «Дослідження соціально-економічного становища та потреб ВПО у Вінниці та Вінницькій області»
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ «Дослідження соціально-економічного становища та потреб ВПО у Вінниці та Вінницькій області»

Звіт містить результати дослідження соціально-економічного становища та потреб ВПО у Вінниці та Вінницькій області, включаючи інформацію про соціально-економічне становище ВПО, про допомогу і послуги, які вони отримують від різних надавачів, потреби, що залишаються незадоволеними, та виклики, з якими зіштовхуються як самі ВПО, так і надавачі послуг/допомоги. Також ідентифіковані історії успіху у підтримці економічної інтеграції ВПО на рівні громад, волонтерських ініціатив, місцевого бізнесу тощо.

Підготовка та друк цієї публікації здійснено в рамках проекту «Екстрена підтримка громадянського суспільства та ЗМІ у відповідь на війну в Україні». Донор проекту Програма «Стійкість» - проект, який фінансується Європейським Союзом і впроваджується неурядовою організацією ЕRIM у партнерстві з Black Sea Trust, Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій, Фондом "Східна Європа", Фондом "Дім прав людини" та Домом прав людини в Тбілісі.
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ.pdf
  ...
25.01.2024

Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики

Шановні колеги!

Кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу Національного фармацевтичного університету запрошує Вас взяти участь в ХІ Міжнародній науково-практичній дистанційній конференції «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики», яка відбудеться 21 березня 2024 року.

Мета конференції: узагальнення досягнень та використання менеджменту й маркетингу у сучасній економіці; підведення підсумків діяльності та визначення пріоритетних напрямів подальшого розвитку фармацевтичної науки та практики, форм та методів викладання освітніх компонентів організаційно-економічного та управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингу; розвиток співробітництва науковців України та інших країн, представників фармацевтичних організацій та маркетингових консалтингових компаній у сфері менеджменту та маркетингу.

Детальну інформацію можна отримати за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1tcyTOt9c_EcOyd2ax22kbROdLfU45l2m/view?usp=sharing.

  ...
Всі новини
-> Просування УАМ в Інтернеті