Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Тренинги

JAVA OOP.

SPSS – курс для фахівців.

Проектный менеджмент» (Управление проектами)

Візуалізація даних маркетингових досліджень

Просування бренду в соціальних мережах

Веб-аналітика: вчимося користуватися Google Analytics та створювати рекламу в Google

Просування недискримінаційних практик через медіа. Workshop Service on Consumer’s Protection

SPSS - искусство обработки и анализа количественных данных в исследованиях

JAVA PRO

JAVA-старт.

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, м. Івано - Франківськ

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, м. Чернівці

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, м. Миколаїв

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка

Позачергова Загальна Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

Попередження появів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, м. Запоріжжя

17 науково-практична конференція "Маркетинг в Україні"

Визуализация данных маркетинговых исследований. Семинар для преподавателей

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, Одеса

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством

1    2    3    4    5