Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
16
Воскресенье
Июнь 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Тренинги

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом  наукових дослідницьких робіт студентів

 

Організатори конкурсу:

-        ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»

-        Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»

 

 

В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. 

 

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

 

Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.

Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua


 

Процедура визначення переможців конкурсу.


Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.

Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.

Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2019 року.

 

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 24 травня 2019 року.

За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.

 

Призи конкурсу:

1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія –
2000 грн.
3-тя премія –
1000 грн

 

Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН. 

 

СПОНСОРИ КОНКУРСА:

Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd,  Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна

 

Голова оргкомітету

Ірина Лилик,

Президент Української Асоціації Маркетингу,

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»

 

 

Олександр Дима,

Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент

 

Контакти організаторів:

тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61,

e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua

iryna.lylyk@kneu.ua

 

 

Студентські дослідницькі роботи приймаються

Вернуться к списку