Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка
Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів
Організатори конкурсу:
- ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
- Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.
Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua
Процедура визначення переможців конкурсу.
Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.
Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.
Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2019 року.
Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 24 травня 2019 року.
За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.
Призи конкурсу:
1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія – 2000 грн.
3-тя премія – 1000 грн
Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН.
СПОНСОРИ КОНКУРСА:
Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd, Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна
Голова оргкомітету
Ірина Лилик,
Президент Української Асоціації Маркетингу,
Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»
Олександр Дима,
Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент
Студентські дослідницькі роботи приймаються
Вернуться к списку
|