Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
21
Среда
Ноябрь 2018
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 






-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
-> Тренинги

Маркетингові дослідження. Кількісні дослідження.

Маркетингові дослідження. Кількісні дослідження.

Мета курсу: надати знання та навички щодо проведення досліджень, опанування технікою складання анкети та необхідні знання щодо формування вибірки.

Тренер: Геннадій Коржов

Час проведення 19.00-21 (понеділок – п’ятниця) та 10.00-13.00 – субота

Вартість навчання 3000 грн (в тому числі ПДВ 500 грн).

Для отримання Свідоцтва підвищення кваліфікації КНЕУ та Сертифікату Української Асоціації Маркетингу необхідно пройти іспит. Вартість іспиту 1500 грн без ПДВ

 

Програма курсу

Польові дослідження (опитування)

Блок 1. Розробка інструментарію дослідження (анкети)

Основні методичні вимоги до інструментарію (анкети).

Вимірювання і шкали в соціологічному дослідженні. Способи вимірювання соціальних установок. Поширені типи шкал для вимірювання установок і думок респондентів. Індекси інфляції.

Преамбула. Тематичні блоки анкети. Питання про знання і поведінці.

Типи запитань в анкеті і їх призначення.

Помилки формулювань питань в анкеті.

Помилки формування віяла відповідей.

Види і функції додаткових питань.

Оформлення і композиція (формат) анкети.

Блок соціально-демографічних показників (паспортичка).

Особливості анкети для різних типів досліджень.

Блок 2. Формування вибірки

Вибірковий метод: сутність та обмеження. Генеральна і вибіркова сукупності. Теоретичні основи вибіркового методу.

Проста випадкова вибірка. Розрахунок випадкової помилки і обсягу простий випадкової вибірки. Систематичний відбір.

Стратифікована (районована) вибірка.

Гніздова (кластерний) вибірка.

Побудова багатоступеневих вибірок.

Специфіка малих вибірок.

Квотна вибірка. Інші види не імовірнісної вибірок.

Помилки репрезентативності. Дизайн-ефект вибірки.

Особливості побудови вибірки для різних типів дослідження. Вибірка для телефонних опитувань. Вибірка для панельних досліджень. Побудова вибірки для маркетингових досліджень. Специфіка формування вибірки для письмових документів.

Способи відбору одиниць спостереження в домогосподарстві (в разі ймовірнісної вибірки).

Способи побудови вибірок при онлайн-дослідженнях.

Ремонт вибірки. Зважування. Корекція сильно відрізняються відповідей. Способи корекції пропущених відповідей.

Вибірка в якісному дослідженні.


Вернуться к списку