Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Вторник
Март 2017
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 






-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
-> Тренинги

Всеукраїнська наукова студентська конференція «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року.

Конференція проводиться в рамках Всеукраїнського конкурсу “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка. На конкурс приймаються дослідницькі наукові роботи студентів.

Організатори конкурсу:
- ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
- Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»
- Компанія TNS Ukraine

В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

Роботи приймаються до 5 березня 2017 року.
Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua,
З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects

Процедура визначення переможців конкурсу.
Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.
Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.
Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2017 року.

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року.
За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.

Призи конкурсу:
1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія – 2000 грн.
3-тя премія – 1000 грн

Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН.

З повагою,
Голова оргкомітету
Ірина Лилик,
Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу,
Національний представник ESOMAR в Україні, к.е.н, доцент


Олександр Дима,
Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент

Контакти організаторів:
тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61,
e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua

https://www.facebook.com/363015517224593

Вернуться к списку