Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
19
Вторник
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год RSS

1    2    3    4   


25.12.2019 Шановні колеги! Шановні колеги!

Приміть найщиріші побажання з Новим Роком та Різдвом Христовим!

На порозі 2020… Магічне сполучення цифр! Замислюєшся – а що зроблено за 20 років? Що плануємо на наступні 20?

ВІТАЄМО НАС У 20-Х! НАСНАГИ ТА ПЕРЕМОГ!

Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»             Ірина Лилик


  ...
17.12.2019 ВЫШЕЛ ПЯТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ВЫШЕЛ ПЯТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

СТАТЬИ НОМЕРА

Світлана Ільїна. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи Prozorro

Яка частка в загальному обсязі бюджетних закупівель, оголошених у системі ProZorro за весь час її існування, належить маркетинговим дослідженням? Які типи досліджень замовляли? Висновки моніторингу та аналітики з системи ProZorro.

Олена Бучинська. чорна п’ятниця: міф чи ріальність?

В Україні до Black  Friday  ставляться спокійніше,  покупки  частіше  здійснюють більш обдумано чім спонтанно.

 

Світлана Ковальчук, Ольга Мороз. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ БОРОТЬБИ З МАНІПУЛЯТОРАМИ ТА ФЕЙКАМИ.

За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології.

  ...
27.11.2019 Шановні колеги!

Кафедра маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» (до 2018 р. ДВНЗ «Національний гірничий університет») запрошує вас взяти участь у XV Ювілейній Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «MAJESTY OF MARKETING» 5 грудня 2019 р. (Робоча мова конференції – англійська)

Подання заяви на участь у конференції і тез доповіді до 3.12.19 р.

 

З повагою,

оргкомітет конференції "MAJESTY OF MARKETING"

marketingkonf@gmail.com

  ...
26.11.2019 Привітання! Привітання!

Вітаємо компанію DigData зі вступом до Української Асоціації Маркетингу.

Рекомендації від агенції Umbrella та компанії Kantar MillwardBrown Ukraine

  ...
20.11.2019 Нарада освітян та представників ринку праці, які впроваджують пілотні проекти дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України. Нарада освітян та представників ринку праці, які впроваджують пілотні проекти дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України.

14 листопада 2019 року під головуванням  МОН України відбулася Нарада щодо початку проведення масштабного експерименту по впровадженню дуальної форми здобуття освіти з представниками 44 навчальних закладів фахової передвищої та вищої освіти. Початок пілотних проектів став можливим завдяки партнерству освітян, представників ринку праці та фахової спільноти.

У 2013 році Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні (ФФЕ) в партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ) та Сумським державним університетом (СумДУ) розпочали проект «Впровадження елементів системи дуальної освіти у ВНЗ України задля підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці», метою якого було популяризувати дуальну освіту в Україні, сприяти створенню загальних правил співпраці сторін при впровадженні дуальних програм та прийняття їх на національному рівні.

  ...
24.10.2019 ЧИТАЙТЕ ЧЕТВЕРТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ЧИТАЙТЕ ЧЕТВЕРТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

СТАТЬИ НОМЕРА

ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ FOOD-МАРКЕТИНГУ.

Купуючи продукти, людина спирається не лише на власний родинний досвід харчування, а й на надану маркетологами інформацію, яка має містити в собі всі складові для відповідального рішення споживача. Україна лише формує нові правила взаємодії споживачів та операторів харчового виробництва.

 

Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сЕРВИСА

Бренд компании в первую очередь формируется уровнем сервиса, который компания оказывает своим клиентам. Любые внешние коммуникации будут пустой тратой денег, если есть серьезные

проблемы в сервисе.

 

Дослідження до Дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра.

Маркетологи – одні з найбільш затребуваних фахівців сьогодення. Експерти hh.ua | grc дослідили, як розвивалась ця професійна сфера протягом 2019 року, та дізнались, що чекає на неї у майбутньому.

подписной индекс 22942

  ...
17.10.2019 Remarketing 2019: создай свою брендлигию! Remarketing 2019: создай свою брендлигию!

31 октября 2019 года в Fabrika.Space состоится XIII Международный рекламно-маркетинговый фестиваль Remarketing, который является самым крупным бизнес-событием Восточной Украины.

Фестиваль Remarketing — это источник новых идей и оригинальных решений, площадка для коммуникации, которая позволяет привнести изменения в свой маркетинг и сделать его на порядок эффективнее.

Билеты на ХIII Remarketing в продаже на сайте: www.remarketing.in.ua


  ...
12.10.2019 ICV 2018 = 54.68

ICI Journals Master List 2018 - publication of ICV assessment

Dear Sir/Madam,

We would like to kindly inform you that the journal „Маркетинг в Україні (ISSN: 1606-3732)” has passed the evaluation process positively and is indexed in the ICI Journals Master List database for 2018. From now on, the Editorial Staff and Publisher may use this information in their external communication.

Based on the information submitted in the evaluation and the analysis of the issues of the journal from 2018, Index Copernicus Experts calculated your Index Copernicus Value (ICV) for 2018.

ICV 2018 = 54.68

The ICV for 2018 is visible on the full list of indexed journals at ICI Journals Master List 2018 https://journals.indexcopernicus.com/search/formjml and in Journal`s Passport https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=48852&lang=pl

  ...
08.09.2019 Beijing+25 Beijing+25

4-5 вересня, Кишинів, Молдова. Експерти Української Асоціації Маркетингу та ІГКР взяли участь у «Beijing+25 Суб-регіональна експертна консультація для Республіки Молдова, України, Білорусь, Грузії, Вірменії, Азербайджан, Румунії». Дні дискусій, обміну досвідом та планування майбутніх головних напрямків роботи  ...
19.08.2019 Читайте 3 номер журнала "Маркетинг в Україні" Читайте 3 номер журнала "Маркетинг в Україні"

Статьи номера

 Катерина Миронюк. еТаПИ СТВоРення і ВИВедення на РИнок ПоВноцінного SAAS ПРодУкТУ.

 Існує безліч способів заробітку через інтернет. Серед них є компанії що називаються SaaS (software as a service) - вони випускають на ринок програмне забезпечення як послугу.

 Ирина Лылык. Карьерный менеджмент сегодня.

Украина формирует новую систему присвоения и признания квалификаций. Учитывая европейский вектор развития страны, новая система должна соотноситься с европейской, которая также претерпевает свои изменения.

 Вікторія Пилипенко. Вдале РеЗЮМе МаРкеТолога.

Завдання CV (Резюме) – отримати запрошення на співбесіду. Цей документ не пишеться похапцем, для його складання потрібно натхнення, настрій та попередній аналіз.

Подробно

  ...

1    2    3    4