Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
 |
 |
|
 |
1
2
3
4
21.09.2017
|
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ, ТУРИЗМЕ, ГОСТИНИЧНО-РЕСТОРАННОЙ, ПИЩЕВОЙ ИНДУСТРИИ И ТОРГОВЛЕ
Приглашаем ученых, преподавателей высших учебных заведений, руководителей и специалистов предприятий принять участие в работе
Международной научно-практической интернет-конференции «МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ, ТУРИЗМЕ, ГОСТИНИЧНО-РЕСТОРАННОЙ, ПИЩЕВОЙ ИНДУСТРИИ И ТОРГОВЛЕ», посвященной 50-летию основания Харьковского государственного университета питания и торговли 3 октября 2017 года г. Харьков
...
|
17.08.2017
|
Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади
Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством
Впровадження політики децентралізації надає можливість місцевим органам влади більше впливати на інформаційну політику в регіоні в тому числі через попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі. Це вимагає нових форм співпраці між державними органами та громадськими організаціями в регіонах
...
|
07.06.2017
|
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов
Toyota занимает первое место как самый ценный автомобильный бренд,
в отрасли с более высоким уровнем маржинальности, новых форм собственности и конкурентов, ориентированных на технологии
Tesla является самым быстрорастущим автомобильным брендом, который вырос на 32% достигнув 5,9 млрд долларов, в рейтинге BrandZ Top 100 самых ценных мировых брендов, выпущенном сегодня WPP и Kantar Millward Brown. Резкое увеличение отражает успех позиционирования автомобиля как инновационного, но и стильного роскошного бренда, предлагающего работу высокооктанового двигателя сжигания углерода.
...
|
03.06.2017
|
ГЛОБАЛЬНИЙ МОНІТОР
«THE GLOBAL UNIVERSITY ENGAGEMENT MONITOR:
THE GLOBAL UNIVERSITY-BUSINESS COOPERATION MONITOR»
Глобальна дослідницька ініціатива за підтримки Європейської Комісії
Мета проекту: глобальний огляд стану співпраці між університетами та бізнесом
Дослідження проводиться організацією Science to Business Marketing Research Centre (S2MBRC), Німеччина, разом з Європейським Консорціумом, до якого входять Організація економічного співробітництва і розвитку (OECD), Асоціація торговельно-промислових палат Європи, компанії та університети.
Результати дослідження будуть використані для розроблення заходів щодо покращення взаємодії університетів і бізнесу в Україні.
Запрошуємо експертів від університетів та бізнесу взяти участь в опитуванні, яке проводиться англійською, німецькою і російською мовами за посиланням http://www.uni-engagement.com/selection. Час, необхідний для відповіді на питання анкети, не перевищує 15 хвилин.
Тривалість дослідження - до 16 червня 2017 р.
...
|
02.06.2017
|
ІҐКР розпочав серію семінарів з питань попередження проявів дискримінаційної реклами в Україні
У Вінницькій області відбувся семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством». Захід проведено в рамках проекту «Розробка та впровадження механізму попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі», що реалізується Міністерством соціальної політики України в партнерстві з Представництвом Фонду імені Ф. Еберта в Україні. ...
|
1
2
3
4
|
|
 |
 |
 |
|
|