Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
19
Вторник
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2014 год RSS

1    2    3    4    5    6    7    8   


24.12.2014 Шановні  колеги! Шановні колеги!

Вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим!
Щастя, миру в кожну домівку, професійних досягнень, любові близьких та рідних.

Колектив
Української Асоціації Маркетингу
  ...
20.12.2014 IMDays 2015: новый Форум в новой интернет-реальности IMDays 2015: новый Форум в новой интернет-реальности

Всеукраинский Форум «Дни интернет-маркетинга (IMDays) уже успел стать традиционным, ежегодным местом встречи, общения и плодотворных контактов для ведущих профессионалов и лидеров сразу нескольких отраслей: маркетинга в целом и интернет-маркетинга в частности, сферы IT и рекламы.
  ...
03.12.2014    Четырнадцатая Международная Научно-Практическая  Конференция «Маркетинг в Украине»     Четырнадцатая Международная Научно-Практическая  Конференция «Маркетинг в Украине»  Четырнадцатая Международная Научно-Практическая Конференция «Маркетинг в Украине»

Цель конференции: определение основных тенденций развития маркетинга в Украине, ознакомления с новейшими технологиями маркетинга, обсуждение практики преподавания маркетинга и логистики, обмен опытом с зарубежными коллегами.

Программа конференции.pdf


  ...
28.11.2014 Презентація результатів дослідження  стосовно вимог роботодавців  до якості підготовки випускників правничих шкіл України  Презентація результатів дослідження  стосовно вимог роботодавців  до якості підготовки випускників правничих шкіл України  Презентація результатів дослідження стосовно вимог роботодавців до якості підготовки випускників правничих шкіл України

4 грудня 2014 року в конференц залі Київського національного економічного університету (Київ, проспект Перемоги, 54/1) відбудеться презентація результатів опитування роботодавців та експертів про якість підготовки випускників юридичних шкіл з подальшим обговоренням у форматі круглого столу рекомендацій щодо шляхів наближення змісту юридичної освіти до вимог ринку праці.
  ...
25.11.2014 Четырнадцатая Международная Научно-Практическая Конференция «Маркетинг в Украине»

12-13 декабря 2014, 10:00-17:00

Цель конференции: определение основных тенденций развития маркетинга в Украине, ознакомления с новейшими технологиями маркетинга, обсуждение практики преподавания маркетинга и логистики, обмен опытом с зарубежными коллегами.

Целевая аудитория: маркетологи, руководители маркетинговых подразделений предприятий, преподаватели ведущих вузов страны.

Основные секции:
• Маркетинговые исследования
• Образование и квалификация маркетологов
• Лучшие практики применения маркетинговых технологий в Украине
• Маркетинг в условиях войны и кризиса
• Интернет маркетинг

Заявки от потенциальных докладчиков принимаются до 1 декабря
Регистрация участников конференции – до 10-го декабря.
Стоимость участия: 500 грн.
Тезисы принимаются до 27-го ноября.
Место проведения: Киев, конференц-зал главного корпуса КНЭУ им. В. Гетьмана

Спонсоры конференции: GfK, R&B group, Advanter Group, UMG, KIIS, TNS, InMind, KNAUF, MASMI Rating, Millward Brown АРМІ – Маркетинг Украина.

Информационные партнеры: Маркетинг в Україні, Маркетинг Газета, Маркетинговые Исследования в Украине, Маркетинг и Реклама.

Регистрация.pdf

Контакты организаторов:
0637371784, 0677758561
0939576852, 0506102112
Maryana_lylyk@mail.ru
umaukr@mail.ru
  ...
18.11.2014 Читайте в разделе Библиотека УАМ Читайте в разделе Библиотека УАМ

Гоманюк М.А. Інтерв’юер у масовому опитуванні. Кишеньковий навчально-методичний посібник. – Херсон: Гілея, 2013. – 84 с.
У посібнику розглядаються особливості проведення стандартизованих інтерв’ю під час проведення соціологічних досліджень, даються практичні рекомендації по створенню сприятливих умов, які забезпечують успішне отримання потрібної інформації, поради щодо оформлення польових документів. Для студентів вищих навчальних закладів, що вивчають курси: «Методологія та методи соціологічних досліджень», «Методи і методики суспільно-географічних досліджень», «Технології маркетингових досліджень», «Організація діяльності соціологічних служб», «Соціологія громадської думки», викладачів, співробітників соціологічних центрів, інтерв’юерів

Скачать.pdf

  ...
10.11.2014 3 листопада відбулося засідання круглого столу «Регіональне представництво Індустріального Ґендерного Комітету по рекламі в Полтавській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі»3 листопада відбулося засідання круглого столу «Регіональне представництво Індустріального Ґендерного Комітету по рекламі в Полтавській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі» 3 листопада відбулося засідання круглого столу «Регіональне представництво Індустріального Ґендерного Комітету по рекламі в Полтавській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі»

В рамках дискусії були розглянуті наступні питання:
• державна політика із попередження всіх форм дискримінації;
• захист прав споживачів у контексті рекламно-інформаційної діяльності;
• стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі.
В обговоренні прийняли представники державної влади, засобів масової інформації, рекламної галузі, громадські діячі, викладачі та студенти вузів Полтави.
Проект реалізовується Регіональним представництвом Індустріального Ґендерного Комітету по рекламі в Полтавській області в партнерстві з Кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі, Українською Асоціацією Маркетингу та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
http://irt.pl.ua/video/3223
  ...
29.10.2014 Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області.Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області.

21 жовтня 2014 р. на кафедрі маркетингу Державного ВНЗ «Національний гірничий університет» у партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні було проведено Круглий стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».
Під час заходу відбулась дискусія щодо шляхів співпраці громадянського суспільства, Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдження сексизму в рекламі в Дніпропетровській області.
  ...
27.10.2014 Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти» Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»

18-19 вересня 2014 року

Учасники конференції констатують актуальність питань щодо наближення змісту освіти до вимог ринку праці та зазначають необхідність послідовної та системної роботи по впровадженню принципів дуальної освіти в систему підготовки фахівців в Україні, вважаючи цей напрям роботи відповіддю на ті виклики які стоять сьогодні не лише перед системою освіти, а й перед економікою і суспільством в цілому. Дуальна освіта дає можливість оптимально поєднати набуття теоретичних знань та практичних навичок, підвищує шанси випускників отримати перше робоче місце; забезпечує безперервну модернізацію змісту навчальних програм та гарантує здобуття сучасного рівня освіти, шо в свою чергу сприяє економічному розвитку країни. 

Учасники конференції виокремили основні напрями роботи щодо впровадження принципів дуальної освіти в Україні, а саме:
• Налагодження сталих партнерських зв’язків навчальних закладів та виробництвами/закладами/організаціями;
• Формування системи незалежної оцінки
• Розробка та впровадження механізмів погодження навчальних програм с партнерськими виробництвами/закладами/організаціями;
При цьому наголошується на необхідності реалізації цих підходів на всіх освітніх рівнях – від професійно-технічної до вищої професійної освіти. З метою реалізації принципів дуальної освіти учасники конференції ухвалили «Дорожю карту.pdf з впровадження дуальної освіти в Україні».

Організатори конференції Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та НТУУ «Київський політехнічний інститут»

  ...
26.10.2014 Квалификационные экзамены в Одессе на соответствие должности «менеджер по маркетинговым исследованиям» Квалификационные экзамены в Одессе на соответствие должности «менеджер по маркетинговым исследованиям»

В Одесском национальном политехническом университете функционирует первый в Украине сертификационный центр Украинской Ассоциации Маркетинга.

24 октября 2014 года состоялся экзамен студентов специальностей «Маркетинг» и «Менеджмент внешнеэкономической деятельности», которые прошли подготовку по программе «Менеджер по маркетинговым исследованиям».  

подробно

  ...

1    2    3    4    5    6    7    8