Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Пятница
Июль 2017
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 






-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
-> Новостиза 2011 год RSS

1    2    3    4   


27.12.2011 Проект концепції конкурентоздатності України

Шановні колеги!

Ініціативна група представників низки галузевих фахових та бізнес-асоціацій (у тому числі - Української Асоціації Маркетингу) розробила проект концепції конкурентоздатності України - як основу для обговорення у середовищі підприємницького та фахового руху проблематики конкурентоздатності країни. У наш непростий час будемо вдячні за Ваші думки, зауваження, пропозиції, доповнення та побажання до цього проекту. Просимо Ваші відгуки надсилати на адресу umaukr@mail.ru або lsv.uma2000@gmail.com

Konkurentozdatnist PowerPointPresentation.ppt

18.12.2011 Перший випуск   Школи-студії професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері  Перший випуск Школи-студії професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері

16 грудня 2001 року в Посольстві Канади в Україні відбулася урочиста зустріч з нагоди першого випуску Школи-студії професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері. 43 фахівця з ґендерних питань отримали сертифікат тренера-консультанта та тренера-експерта від Міністерства соціальної політики, відділу технічної співпраці Посольства Канади, Української асоціації маркетингу, Центру ґендерно-правової освіти.


  ...
18.12.2011 Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки -  це питання VІ-ої міжнародної конференції, яка відбулася з 9 по 10 грудня 2011 р. у Хмельницькому національному університеті Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - це питання VІ-ої міжнародної конференції, яка відбулася з 9 по 10 грудня 2011 р. у Хмельницькому національному університеті

Сучасний стан економіки України, її інтегрованість до світового господарства зумовлює необхідність підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Але при роботі як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку підприємства постійно стикаються з проблемами, джерелом виникнення яких є вплив зовнішнього оточення, яке характеризується мінливістю, непередбачуваністю та надзвичайною нестабільністю, і яке особливо проявляється у період сучасної економічної кризи. За таких складних умов ключовим чинником успішного функціонування, розвитку, а подекуди і виживання підприємства, є швидкість і адекватність реакції його керівництва на зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі.

  ...
16.11.2011 Семінар для представників ЗМІ

Шановніколеги!

Запрошуємо Вас прийняти участь у робочому семінарі “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статті в Україні”,

Метою робочого семінару є  ознайомлення з міжнародним досвідом саморегулювання в цій сфері, формування діалогу та порозуміння із представниками провідних ЗМІ в Україні.

Семінар проводиться Українською асоціацією маркетингу в партнерстві з Фондом Фрідріха Еберта в Україні

Попередня регістрація за телефоном 4563087 або umaukr@mail.ru 

27.10.2011

Стратегічний маркетинг для навчальних закладів
Стратегічний маркетинг для навчальних закладів

25 жовтня 2011 року у Київському національному економічному університеті ім. Вадима Гетьмана відбулася презентація українського видання книжки Філіпа Котлера та Карен Ф.А. Фокс "Стратегічний маркетинг для навчальних закладів" (Київ: Українська Асоціація Маркетингу, 2011). Монографія узагальнила досвід використання стратегічного маркетингу та маркетингового інструментарію навчальними закладами США, і фактично є матрицею поведінки навчальних закладів у ринкових відносинах.

Автори видання розглядають сферу освіти, особливості функціонування навчальних закладів, їхні потреби і завдання у категоріях сучасного маркетингу, та пропонують читачам як теоретичні основи, так і практичні рекомендації з ефективного управління навчальними закладами. На презентацію українського видання «Стратегічного маркетингу для навчальних закладів» на запрошення УАМ та за підтримки Відділу преси, культури та освіти Посольства США в Україні приїхала співавтор книги – професор пані Карен Фокс. Відомий у світі дослідник та викладач, вона розповіла про авторський задум книги, про особливості сучасного розвитку сфери освіти у США, взяла участь у дискусії «Освіта в інтересах споживачів», а також відповіла на численні запитання присутніх українських маркетологів, представників зацікавлених фахових організацій та освітян.

09.10.2011 Офіційне відкриття пілотного проекту „Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері (сертифікаційний рівень)” Офіційне відкриття пілотного проекту „Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері (сертифікаційний рівень)”

4 жовтня 2011 року відбулося офіційне відкриття пілотного проекту „Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері (сертифікаційний рівень)”, якій виконується ВГО „Українська асоціація маркетингу”, Центром ґендерно-правової освіти у партнерстві з Департаментом ґендерної політики Міністерства соціальної політики України за підтримки Канадського фонду місцевих ініціатив. Період виконання проекту серпень –грудень 2011 року.

  ...
02.10.2011

Стандарты недискриминационной рекламы в Украине подписаны.
Стандарты недискриминационной рекламы в Украине подписаны.

30 сентября 2011 года Всеукраинская общественная организация «Украинская ассоциация маркетинга» и Центр гендерно-правового образования, Всеукраинская рекламная коалиция, Индустриальный телевизионный комитет, Международная ассоциация маркетинговых инициатив, Украинская ассоциация директ-маркетинга, творческий объединение «Союз рекламистов Украины», Киевская общественная организация «Институт либерального общества», Международная общественная организация «Школа равных возможностей», Всеукраинская общественная организация «Женский консорциум Украины», Международная общественная организация «Международная ассоциация маркетинговых инициатив» подписали Стандарты недискриминационной рекламы в Украине и создали Индустриальный гендерный комитет по рекламе.

Международными наблюдателями выступили Мировая федерация рекламодателей (The World Federation of Advertisers (WFA) и Европейский альянс по стандартам в рекламе (European Advertising Standards Alliance (EASA). Проект выполнялся при поддержке Фонда имени Фридриха Эберта в Украине.

Участники подписания подчеркнули, что это первый шаг на пути внедрения механизма гендерного равенства в систему саморегулирования рынка рекламы. Ведущие профессиональные ассоциации и влиятельные гендерные организации приступили к конструктивной совместной работе по практическому применению стандартов с целью повышения качества рекламы, поднятию престижа рекламной отрасли в Украине.

25.09.2011 СТАНДАРТЫ НЕДИСКРИМИНАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫ В УКРАИНЕ СТАНДАРТЫ НЕДИСКРИМИНАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫ В УКРАИНЕ

Форум посвящен обсуждению и принятию Стандартов недискриминационной рекламы по признаку пола. Мы рассматриваем это как движение к формированию принципов саморегулирования маркетинговой и рекламной индустрии. 9 ведущих общественных профессиональных организаций подписали Протокол о намерениях относительно поддержки и принятия таких стандартов в Украине.

Стандарты направлены на определение критериев, которые необходимо учитывать при разработке этичной рекламы, они содержат менеджерский раздел, задачей которого является профилактика ситуации появления сексистской рекламы. В Стандартах разработан организационный механизм рассмотрения жалоб потребителей.

Дата проведения 30 сентября 2011

Место проведения: выставка REX, КиевЭкспоПлаза, ул. Салютная 2 Б, 1 конференц-зал

Вход по приглашениям.

Контакты организаторов: umaukr@mail.ru

Программа форума ниже  ...
23.09.2011 Украинская школа модераторов.

Украинская школа модераторов продолжает свою работу и открывает набор для третьей волны желающих стать специалистами в области качественных исследований.

Начало занятий: 42 неделя 2011 года.

Ориентировочная дата экзамена: 50-51 недели 2011 года

  ...
13.09.2011 Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку

Центр гендерно-правової освіти ВГО "Українська асоціація маркетингу" оголошує набір слухачів в Школу-студію для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку.

Нижче анкета для реєстрації в Школі-студії для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку.

Строк подання анкет до 25 вересня.


Анкети приймаються в електронному вигляді.

Проект упроваджується за підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив.

Дякуємо за Ваш інтерес до проекту!

Організаційний комітет Школи-студії
ВГО "Українська асоціація маркетингу", Центр гендерно-правової освіти
Для контактів: [ umagendercenter@gmail.com ]

  ...

1    2    3    4