Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Среда
Октябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год RSS

1    2    3    4   


21.02.2021 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ

Для забезпечення розроблення нової системи пріоритетних напрямів розвитку наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, орієнтованих на досягнення Україною цілей сталого розвитку, Наказом Міністерства освіти і науки України № 196 від 15.02.2021 створено міжвідомчу робочу групу, в склад якої входять урядовці, видатні діячі та науковці України.
Представником від Українськой асоціації маркетингу у міжвідомчій робочій групі є її віце-президент Окландер Михайло Анатолійович – завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, доктор економічних наук, професор.
Наказ МОН від 15 лютого 2021 року № 196.pdf  ...
21.02.2021 Вітання Вітання

Дорогі члени Української Асоціації Маркетингу!
Вітаю з 24 річницею створення нашої організації!
Здоров'я і процвітання вам і вашим родинам!

З повагою,
Ірина Лилик
президент ГО УАМ
  ...
22.01.2021 Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Рекомендации компании stylus.ua Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Рекомендации компании stylus.ua

По статистике, 4,66 млрд человек ежедневно активно пользуются интернетом. Это, на секундочку, 60 % населения Земли! В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг.
Главное – правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно - далее в материале. 
  ...
14.01.2021 ІХ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ДИСТАНЦІЙНА КОНФЕРЕНЦІЯ «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

Кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу Національного фа­рмацевтичного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) запрошує Вас взяти участь у ІХ Міжнародній науково-практичній дистанцій­ній конференції «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ», яка відбудеться 18 березня 2021 року.

  ...
09.01.2021 Презентація нового навчального проекту Nielsen Academy в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу»Презентація нового навчального проекту Nielsen Academy в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу»Презентація нового навчального проекту Nielsen Academy в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Презентація нового навчального проекту Nielsen Academy в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

Новий навчальний проект створений Nielsen (глобальна компанія, що проводить маркетингові вимірювання в сфері товарів повсякденного попиту, медіавимірювання та дослідження споживачів) у кооперації з КНЕУ та Українською асоціацією маркетингу.

До навчання запрошуються студенти факультету маркетингу (денної ф.н.) КНЕУ, які будуть вивчати дисципліну «Маркетингові дослідження» у наступному семестрі. Дивиться презентацію проекту.

Питання щодо участі надсилайте на адресу Nielsen.Academy@nielsen.com    NAcademy leaflet.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=sw3GScR_ack

  ...

1    2    3    4