Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Среда
Октябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год RSS

1    2    3    4   


18.05.2021 ГО «Українська Асоціація Маркетингу» представляє для громадського обговорення Професійний стандарт «Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку»

Назва виду економічної діяльності, секції, розділу, групи та класу економічної діяльності та їхній код (згідно з Національним класифікатором України ДК 009:2010 Класифікатор видів економічної діяльності») Види економічної діяльності за КВЕД 009:2010 ‒ секція М.
Розробники проекту професійного стандарту робоча група Української Асоціації Маркетингу.
М.А. Окландер – Віце-Президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Державний університет «Одеська політехніка».
О.І. Яшкіна – професор кафедри маркетингу Державний університет «Одеська політехніка», доктор економічних наук, професор.
І.М. Окландер – директор з маркетингу ТОВ «Телекомунікаційні технології», директор ТОВ «Міжнародний інститут маркетингу», кандидат економічних наук.
О.Є. Струцинська – маркетолог ТОВ «Телекомунікаційні технології».
Н.П. Катречко – аналітик ТОВ «Телекомунікаційні технології».
Пропозиції щодо змісту професійного стандарту просимо надсилати на адресу:umaukras@gmail.com та imt@te.net.ua
Стандарт.pdf  ...
19.04.2021 Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами

14 квітня 2021 року відбувся семінар «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами» для викладачів та студентів Державного Університету Телекомунікацій. Організатори семінару: Громадська Організація «Українська Асоціація Маркетингу» у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта та ДПСС України.
Учасники заходу мали змогу ознайомитись із особливостями діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами та ДПСС України, на прикладах реальних кейсів дослідити критерії сексистської реклами, познайомитись із Стандартом недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011, результатами діяльності ІГКР та ДПСС в напрямку протидії розповсюдження дискримінаційної за ознакою статі реклами в окремих регіонах України за 2020 рік.
Організатори заходу отримали позитивні відгуки від учасників заходу та величезне задоволення від активної та зацікавленої аудиторії, що є особливо цінним у важкі пандемічні часи.
  ...
13.04.2021 Аналітичний звіт «Думки здобувачів про дуальну освіту» за результатами дослідження обізнаності здобувачів про дуальну форму здобуття освіти та досвіду учасників пілотного проєкту із її запровадження на рівні фахової передвищої та вищої освіти України» Аналітичний звіт «Думки здобувачів про дуальну освіту» за результатами дослідження обізнаності здобувачів про дуальну форму здобуття освіти та досвіду учасників пілотного проєкту із її запровадження на рівні фахової передвищої та вищої освіти України»

У звіті подано аналіз результатів дослідження досвіду здобувачів освіти, які беруть участь у пілотному проєкті із впровадження дуальної форми здобуття освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти України; вивчено їхню думку щодо переваг і недоліків такої форми, а також рівень готовності здобувачів, незалучених до проєкту, переходити на навчання за ДФЗО. Учасниками дослідження стали здобувачі, які навчаються за різними спеціальностями та представляють всі регіони України. Збір даних не охоплював тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей, АР Крим і міста Севастополя.   ...
12.04.2021 Заняття в  NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Заняття в NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

NielsenIQ Academy продовжує  знайомити студентів з професією маркетолога. 7 квітня 2021  професіонали ділилися своїм досвідом категорійного менеджменту. Лектор Юрій Ліщук, директор по роботі з роздрібними мережами, NielsenIQ

  ...
02.04.2021 Старт занять в  NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Старт занять в NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

В рамках другої лекції NielsenIQ Academy, яка пройшла 31 березня, професіонали ділилися своїм досвідом щодо «Дослідження ринкових трендів/Супертренди на українському ринку/використання трендвотчу у повсякденній роботі компанії. Лектор Сніжана Абдулліна  ...
23.03.2021 Початок занять в Nielsen Academy

Шановні студенти!

Вітаємо з перемогою в конкурсі на можливість безкоштовного навчання в  Nielsen Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії Nielsen в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Початок занять 24 березня 2021 року.

Список здобувачів див. детально

  ...
13.03.2021 Навчальний посібник. Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі Навчальний посібник. Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі

Метою цієї публікації є узагальнення наявного досвіду розгляду судових справ в Україні щодо визнання реклами дискримінаційною за ознакою статі, та такою що нехтує етичними, гуманістичними та моральними нормами, правилами пристойності, а також надання практичних рекомендацій суддям.

Публікація для суддів, викладачів Національної школи суддів України, держслужбовців, зокрема представників/ць Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, громадських діячів, представників медіа та рекламістів.

  ...
08.03.2021 Приміть щирі вітання з днем 8 березня! Приміть щирі вітання з днем 8 березня!

Шановні колежанки!
Приміть щирі вітання з днем 8 березня!

В цьому році ми зробили два важливих подарунка до 8 березня:
Пройшов в першому читанні Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами. Ми йшли до цієї події довгих 10 років з моменту прийняття у 2021 році Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654 -002-2011 через дискусії, обговорення та просвітницьку діяльність. Не менш важливим для нас стало друк Посібника для суддів «Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі».

Зі святом жіночої солідарності та боротьби за права жінок, дорогі подруги!

З повагою
Ірина Лилик
Президент ГО Українська Асоціація Маркетингу,
Голова ІГКР
Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»
  ...
06.03.2021 4 березня 2021 року, Верховна рада України в першому читанні підтримала Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами. 4 березня 2021 року, Верховна рада України в першому читанні підтримала Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами.

 Це дійсно важливий та прогресивний Законопроєкт, на який ми чекали не один рік! Важко визначитись, що саме вражає більше ‒ та титанічна та послідовна праця, яку протягом багатьох років, починаючи з 2011 року, здійснювали профільні громадські об’єднання, професійні асоціації, українські маркетологи та рекламісти нового зразка, щоб достукатись до антагоністичних колег та традиційного соціуму, довести необхідність формування прозорого інформаційного простору, в якому немає місця дискримінації, або те, наскільки все ж таки змінилося українське суспільство, в якому депутати виносять до сесійної зали такі складні та важливі законопроєкти.

Українська Асоціація Маркетингу, як ініціатор подібних змін серед професіоналів пишається партнерством з іншими організаціями, такими як Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних», Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів. Окрема подяка Представництву Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні за багаторічне партнерство і віру в нас.

Дякуємо нашим колегам: Ларисі Магдюк, Олені Давлікановой, Олені Бучинської, Надії Стефанів, Максиму Лазебнику, Тетяні Мехед, Ользі Максименко, Світлані Ліщинської, всім головам та активістам Регіональних Представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: Святославу Жукову, Олені Танасійчук, Світлані Ковальчук, Ірині Перевозовій, Наталі Савіцька, Тетяна Решетілова, Катерина Пілова, Андріана Костенко, Ігор Точонов, Людмила Мамчур, Людмила Мороз, Наталія Карпенко, Ірина Лошенюк, Вікторія Жидок, Тетяна Забаштанська, Оксана Яшкіна. Всім, хто підтримує і допомагає!
  ...
27.02.2021 Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами»Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами» Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами»

22-24 лютого 2021 року відбулася щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами», організована Центральним Секретаріатом ІГКР, ГО «Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів» та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Учасники заходу мали змогу ознайомитись з результатами діяльності ІГКР та результатами діяльності ДПСС в напрямку протидії розповсюдження дискримінаційної за ознакою статі реклами в окремих регіонах України за 2020 рік, дослідити окремі випадки та загальні алгоритми розгляду судових справ в окресленій сфері.
На заході був презентований посібник для суддів «Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі», в якому окрім репрезентаційних прикладів української сексистської реклами та інформації про роль судів в процесі протидії розповсюдженню сексистської реклами, можна ознайомитись із реальними кейсами, починаючи від моменту отримання скарги на рекламу та закінчуючи розглядом справи в апеляційному суді.
  ...

1    2    3    4