Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
26
Пятница
Апрель 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год RSS

1    2   


26.04.2019 Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управлінняПрофесійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління

24 квітня 2019 р. в рамках Круглого столу «Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління» відбулося Урочисте підписання угоди про співпрацю Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Чернігівського національного технологічного університету та вручення Сертифікатів про членство в Українській асоціації маркетингу науково-педагогічним працівникам кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського Національного Технологічного Університету

  ...
24.04.2019 Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України». Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України».

Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України». Представники вищих навчальних закладів, професійних асоціацій,  ФРУ, НАЗЯВи, МОН розпочали роботу над нормативними документами щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти у вишах. Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні

19. 04.2019.

  ...
21.04.2019 EASA’s Spring Biannual Meetings. Ecole Du Louvrе, Paris 16-17 April 2019.EASA’s Spring Biannual Meetings. Ecole Du Louvrе, Paris 16-17 April 2019. EASA’s Spring Biannual Meetings. Ecole Du Louvrе, Paris 16-17 April 2019.

Встреча членов Европейского Альянса по Стандартам в Рекламе (EASA) собрала более 90 участников со всех уголков мира. Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе презентовал свой опыт борьбы с дискриминацией в рекламе в Украине. Мировое сообщество рекламистов активно обсуждают тему этических норм, саморегулирования, сотрудничества с государством. Вопросам развития саморегулирования в странах Центральной и Восточной Европы была посвящена отдельная панель.   ...
06.04.2019 Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

31.03.2019

31 березня 2019 року протягом дня виборів Українська Асоціація Маркетингу проаналізувала пости в мережі Facebook на сторінках кандидатів в президенти. В мережі Facebook виявлено 510 коментарів насильницького змісту з яких 200 відносно досліджуваних кандидаток в Президенти України. Дослідження проводилось протягом 31.03.2019 з 07.00-24.00

31.03.2019_.pdf

  ...
06.04.2019 Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України».Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України».Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України». Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України».

2-3 квітня 2019 року відбулася Експертна зустріч «Розробка нормативної бази для розгортання впровадження дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України». Проект спрямований на впровадження дуальної форми навчання в практику українських вищих та передвищих навчальних закладів на основі адаптації кращого європейського досвіду. ГО «УАМ» виконує проект в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

  ...
29.03.2019 Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

Березень – загострення дискусій щодо корупції та гендерної рівності.

За даними дослідження тональності постів в онлайн ресурсах, яке проводилося з 1 березня по 13 березня 2019 року було виявлено, що головними темами дискусії навколо кандидатів та кандидаток залишаються: обман і популістські обіцянки (37%), корупція, зловживання владою та хабарництво, зокрема підкуп виборців (31%), некомпетентність і непрофесійність (17%), електоральні правопорушення (6%),сепаратизм і брак патріотизму (3%), ксенофобія та антисемітизм (3%), погрози фізичної розправи (3%),сексуальне насилля (1%).

VAWE.pdf

  ...
29.03.2019 XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні» XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»

Конференція «Маркетинг в Україні» , яка відбулася 22-23 березня 2019 року у конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрала разом практиків та викладачів. У фокусі конференції були питання обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.

  ...
13.03.2019 Програма конференції "Маркетинг в Україні"

Програма XVIІ міжнародної науково-практичної конференції

«МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

22 березня 2019 року

Пленарне засідання

Конференц-зал головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана

(проспект Перемоги 54/1, Київ)

  ...
10.03.2019 Конференція «Маркетинг в Україні»

Конференція «Маркетинг в Україні»

 ГО «Українська Асоціація Маркетингу» запрошує на XVIІ міжнародної науково-практичної конференцію «Маркетинг в Україні» , яка відбудеться 22-23 березня 2019 року у Конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана (проспект Перемоги 54/1, Київ). У фокусі конференції обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.

 Партнери конференції:

Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

Вартість участі 500 грн

 Контакти організаторів: for.good.ad@gmail.com   Тел: 0677758561

або brovchenko@kneu.edu.ua Тел: 0932156085
09.03.2019 Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

Градус мови ворожнечі в онлайн ресурсах щодо жінок, кандидаток в Президенти, зростає

За даними дослідження тональності постів в онлайн ресурсах, яке проводилося з 16 лютого по 26 лютого 2019 року було виявлено, що головними темами дискусії навколо кандидатів та кандидаток залишаються: корупція, зловживання владою та хабарництво, зокрема підкуп виборців (42%), обман і популістські обіцянки (41%), некомпетентність і непрофесійність (7%), сепаратизм і брак патріотизму (6%), ксенофобія та антисемітизм (2%), сексуальне насилля (1%), електоральні правопорушення (1%), погрози фізичної розправи (1%). В той же час, дослідження показало, що висловлювання стають все більш агресивними.

1    2