Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
26
Пятница
Апрель 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год RSS

1    2   


08.03.2019 Шановні колежанки! Шановні колежанки!

Приміть щирі вітання з днем 8 березня! Святом жіночої солідарності та боротьби за права жінок! Права бути жінкою, бути гарною, бути слабкою та сильною, бути собою!

З повагою

Ірина Лилик

Президент ГО Українська Асоціація Маркетингу,

Голова ІГКР

  ...
16.02.2019 Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України

Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України реалізується громадською організацією Українська асоціація маркетингу в рамках проектів «Відповідальна та підзвітна політика в Україні» та «Зміцнення законодавчих та виборчих процесів шляхом посилення громадської участі та надання технічної допомоги», які здійснюються Міжнародною фундацією виборчих систем (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та британської допомоги від уряду Великої Британії. Дослідження факторів насильства щодо жінок в процесі виборів (VAWE), проводиться в різних країнах світу, зокрема у США, Зімбабве, Шрі-Ланці, Україні, Афганістані та Лівії, та є невід’ємною частиною діяльності IFES, яка спрямована на розширення прав та можливостей жінок щодо участі у політичних та виборчих процесах.
Подробно15.02.pdf
  ...
31.01.2019 Для громадського обговорення

Уважаемые коллеги!

В рамках подготовки 14 Всеукраинского конкурса научных студенческих работ по маркетинговым исследованиям «Молодежь осваивает маркетинг» им. Игоря Ткаченко, предлагаем обсудить вопрос о повышении статуса Конкурсов, которые проводятся профессиональными объединениями.

Задача таких конкурсов – формирование диалога между прогрессивной научной общественностью и рынком труда. Участие студентов, их подготовка к такому конкурсу требует немалых усилий от преподавателей, что сегодня не отражается в оценочных рейтингах. Прошу ознакомиться с письмом в МОН, которое подготовлено инициативной группой. Приглашаем  также к широкому общественному обсуждению этого вопроса.

С уважением,

Ирина Лылык, президент УАМ

Наталия Савицкая, руководитель инициативной группы

Пропозиції.pdf ГО «Українська Асоціація Маркетингу» щодо внесення змін до переліку видів і результатів професійної діяльності особи за спеціальністю, яка застосовується до визнання кваліфікації, відповідної спеціальності (підпункт 14 пункту 30  чинних Ліцензійних умов)

  ...
13.01.2019 Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів 2019

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

 

Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.

Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua

З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects


СПОНСОРИ КОНКУРСА:

Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd,  Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна

 

 

  ...
11.01.2019 VІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ДИСТАНЦІЙНА КОНФЕРЕНЦІЯ «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

(державне реєстраційне посвідчення Укр ІНТЕІ МОН України від 09.08.2018 р. № 263; Матеріали конференції включено до Міжнародного індексу цитування)

Шановні колеги!

Кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту Національного фа­рмацевтичного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) запрошує Вас прийняти участь у VІІ Міжнародній науково-практичній дистанцій­ній конференції «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ», яка відбудеться 21 бере­зня 2019 року.

  ...

1    2