Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Среда
Октябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год

Круглий стіл з питань обговорення проєкту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти на 2022 рік. УАМ готує свої зауваження та пропозиції.

Сьогодні 5.10.2021 в рамках "Круглого столу" відбулося обговорення проєкту Умов прийому до ЗВО у 2022 році
Найбільш суперечливими є питання щодо введення додаткових вступних іспитів у вигляді:
  • "предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування" (073, 075, 076)
  • "тесту загальної навчальної компетентності єдиного фахового вступного випробування" (075)

В обговоренні взяли участь:
Президент ГО УАМ - Ірина Лилик Ирина Лылык
Голова НМК з маркетингу, Віцепрезидент ГО УАМ - Андрій Федорченко
Віцепрезидент ГО УАМ, очільник Одеської обласної організації - Михайло Окландер Михаил Окландер
Віцепрезидент ГО УАМ, очільник Хмельницької обласної організації - Світлана Ковальчук
заступник керівника Національного агентства кваліфікацій - Володимир Ковтунець
представники більшості регіональних підрозділів ГО УАМ
завідувачі кафедр та викладачі профільних маркетингових дисциплін провідних ЗВО України

Головні тези, що знайшли відображення в процесі обговорення:
  1.  Держава не регулює Освітній процес у ЗВО, відповідно не може втручатися і регулювати вступ у магістратуру.
  2.  За якість Освітнього процесу щодо підготовки фахівців відповідає Гарант ОП та керівництво ЗВО
  3.  Уніфікація фахового ЄВІ та запровадження ЄВІ за галуззю знань для 073, 075, 076 спеціальностей порушує права вступника до магістратури
  4.  При організації вступної кампанії маємо послуговуватися Стандартами вищої освіти, в яких закладено принцип "мінімум спільного" і відсутній підхід щодо уніфікації вступного випробування до магістратури
  5.  Введення фахового ЄВІ повністю невілює галузеве спрямування (унікальність) бакалаврських ОПП і порушує права автономії ЗВО
  6.  Пропонований підхід не враховує думку головних стейколдерів (вступників і роботодавців)
  7. Віднесення МАРКЕТИНГУ до креативних спеціальностей рішенням КМУ від 2019 р., а отже нерегульованих, унеможливлює застосування при вступі до магістратури стандартизованих тестів
  8. Запровадження фахового ЄВІ з маркетингу суперечить формуванню наукових шкіл і не враховує існування ОНП на даному рівні вищої освіти

Ці та деякі інші дискусійні питання мають стати основою звернення для звернення до профільного комітету Верховної Ради та Міністерства освіти і науки України

До формування зауважень і пропозицій долучилися:
Михайло Окландер; Андрій Федорченко; Світлана Ковальчук; Ірина Лилик; Володимир Ковтунець; Ірина Перевозова; Сергій Войтович; Олександра Мандич; Елена Жегус; Наталья Савицкая; Наталія Карпенко; Віталій Нянько; Альона Танасійчук; Татьяна Забаштанская; Олена Коломицева; Олена Шапоренко та інші

На переконання учасників дискусії прийняття подібних рішень:
  • має бути поміркованим,
  • базуватися на чинних стандартах вищої освіти, унікальності ОП бакалаврського рівня,
  • враховувати думку професійних організацій та стейколдерів,
  • не порушувати права здобувачів ВО та автономії ЗВО!


Вернуться к списку