Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Среда
Октябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год

УНІАН. Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

14 вересня в УНІАН відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося в період лютий-травень 2021 року.

Спікери: Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР)
Олена Давліканова, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва ІГКР, доцент кафедри маркетингу КНЕУ
Оксана Яшкіна, професорка кафедри маркетингу Державний університет "Одеська політехніка".

Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких - за допомогою технології eye-tracker. Результати викликали жваве обговорення серед 1096 слухачів, які долучилися до онлайн трансляції.

За результатами дослідження:
● Сексистська реклама не призводить до запам’ятовування бренду, а також відволікає увагу від об’єкту реклами. Назва торгової марки запам’ятовується в 3 рази краще при перегляді НЕдискримінаційної реклами, аніж дискримінаційної.
● Однаково негативно і чоловіки, і жінки ставляться до «надмірної/агресивної об’єктивації» та сцен гендерно обумовленого насильства, які більшість вважають взагалі неприпустимими для зображення в рекламі.
● Хоча гендерні стереотипи виявлені у майже 50% опитаних, 70% жінок та 57% чоловіків відверто негативно ставляться до нав’язування стереотипів у рекламі.
● Найчастіше зразки дискримінаційної реклами респондент(к)и описували трьома словами: «дурна», «вульгарна» та «принижуюча людську гідність».
● Простежується зростання рівня обізнаності споживачів/ок про шкідливий вплив сексизму в рекламі та, відповідно, їх готовність відмовитись від товарів/послуг бренду, що використовує сексистські рекламні меседжі.
● Споживачі/ки реклами з вищою освітою, жінки та молодь від 18 до 40 років краще розпізнають та найбільш негативно ставляться до дискримінаційної реклами за всіма категоріями, ніж особи з професійно-технічною або середньо-спеціальною освітою, чоловіки та старше покоління.
● Сегменту, який би стабільно позитивно ставиться до сексистської реклами за всіма категоріями, протягом дослідження виявлено не було.
Організатори висловлюють щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів.

Повний текст дослідження розміщено на сайті http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18251.pdf та www.uam.in.ua
Запис ефіру: Youtube-канал УНІАН: https://youtu.be/k39Z-iAjz7c

Висловлюємо щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів. Ми вдячні компанії CBR за надані статистичні дані щодо жінок як споживачок, які були систематизовані спеціально для цього дослідження, адвокатському об’єднанню «Sayenko Kharenko» за юридичний супровід дослідження, Українській Маркетинговій Групі за проведення дослідження за допомогою технології еye-tracker, компанії ~ing]DIVISION за проведення анкетування, експерт(к)ам Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДПСС) й Всеукраїнської асоціації жінок-суддів (Надія Стефанів), а також експерт(к)ам Української Асоціації Маркетингу та Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: Світлані Ковальчук, Алені Танасійчук, Наталії Савицькій, Святославу Жукову, Ірині Перевозовій, Тетяні Решетіловій, Катерині Піловій, Людмилі Мамчур, Забаштанській Тетяні, Ірині Лошенюк, Ігорю Точонову, Наталії Карпенко, Жідок Вікторії.

Вернуться к списку