Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
24
Пятница
Сентябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год

У Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

Сьогодні відбулася знаменна подія! Після прийняття рекламним співтовариством 10 років тому Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі у Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

Тепер в законодавстві є точні визначення:
"дискримінаційна реклама – реклама, що вміщує чи використовує твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками щодо особи та/або групи осіб"; та
"дискримінаційна реклама за ознакою статі – реклама, що містить твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижує гідність людини за ознакою статі; демонструє насильство за ознакою статі; використовує зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання».

Дякуємо всім, хто ініціював та просував прогресивні зміни до законодавства: Представництву Фонду ім. Фрідріха Еберта за плідне партнерство, народним депутаткам Марині Бардіній (Maryna Bardina) та Ірині Сусловій (Ирина Суслова), Всеукраїнській асоціації жінок-суддів, Лізі захисту прав жінок «Гармонія рівних», ДПСС Україні, Міністерству соціальної політики. Дякую нашим видатним експертам/кам Олені Давлікановій (Elena Dlk), Олені Бучинській (Елена Бучинская), Надії Стефанів, Катерині Левченко (Kateryna Levchenko), Світлані Ліщинській, Наталії Богдановій (Nataliya Bogdanova), Олександрі Голуб (Saaha Golub), Ларисі Магдюк, Максиму Лазебнику, Олегу Кобелькову, Ірина Желтобрюх, Тетяна Анцупова. Всім Регіональним Представництвам Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: Світлані Ковальчук, Алені Танасійчук, Наталії Савицької, Святославу Жукову, Ірині Перевозової, Тетяні Решетілової, Катерині Пилової, Людмилі Мамчур, Забаштанської Тетяні, Ірині Лошенюк, Ігорю Точонову, Наталії Карпенко, Жідок Вікторії.

Загалом, законом удосконалено правове регулювання у галузі реклами щодо протидії дискримінації за ознакою статі, що відповідає зобов’язанням України відповідно до Конвенції ООН з ліквідації усіх форм дискримінації щодо жінок. Протидія дискримінації за ознакою статі передбачена також Угодою про асоціацію України з Європейським Союзом та іншими міжнародними документами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема - Стратегією ґендерної рівності Ради Європи на 2018-2023 роки та Глобальними цілями сталого розвитку ООН.
Внесеними змінами до чинного Закону України «Про рекламу» дано визначення понять «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі», посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу, посилено захист прав споживачів реклами.

Тепер маємо найпрогресивніше рекламне законодавство у світі

Разом ми сила!

Вернуться к списку