Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
24
Пятница
Сентябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год

«Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами»

26-28 липня 2021 р. відбулася «Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами», організатором якої виступив Центральний Секретаріат ІҐКР в партнерстві із Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.

Учасниками заходу стали очільники/ці регіональних представництв ІГКР.

У головному фокусі Стратегічної сесії ‒ презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», які ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні та результатах експериментів.

В ході дослідження з використанням різних методів, а саме: глибинні інтерв’ю, кількісне дослідження, експеримент із вивчення рівня запам’ятовуваності сексистської реклами, експеримент із застосуванням технології eye-tracker, опитано 2612 українців.

Результати дослідження свідчать в цілому про негативне ставлення населення України до дискримінаційного за ознакою статі рекламного контенту. З деталізованими висновками бажаючі зможуть ознайомитись після офіційної презентації результатів дослідження у вересні поточного року. Точна дата буде повідомлена заздалегідь.

Вернуться к списку