Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Вторник
Октябрь 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»

Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»

Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ) та Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) запрошують професіоналів місцевих медіа прокачати свої вміння витягати з результатів соціологічних досліджень цінну інформацію для розвитку своїх медіа (і, зокрема, з досліджень, що партії замовляють у передвиборчий період). До того ж не зайвим буде ще раз згадати про різницю між Рейтингом підтримки, Рейтингом ставлення, Рейтингом довіри і Електоральні рейтинги.

Тож запрошуємо реєструватися на перший з трьох вебінарів в рамках проєкту «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень?», який відбудеться 06 жовтня на платформі сервісу ZOOM.

Тему «Інтерпретація електоральних рейтингів» для вас розкриє Володимир Паніотто, генеральний директор Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), професор НаУКМА.

Реєструйтеся за посиланням

 Три вебінари пройдуть в рамках проєкту «Практична соціологія для професіоналів медіа». Окрім вебінарів, вже відкрита реєстрація на відповідний онлайн курс на платформі PROMETHEUS для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії.

 Цей навчальний курс та вебінари проводяться за підтримки фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Вернуться к списку