Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
25
Среда
Ноябрь 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

ЧИТАЙТЕ 3 НОМЕР ЖУРНАЛУ «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ЗА 2020 РІК

Це 120 номер з часу виходу журналу в світ!

В номері презентовані дослідження членів Української Асоціації Маркетингу, надано короткий огляд результатів глобального дослідження ESOMAR щодо змін в галузі під впливом короноварісу. Представлені статті та поради спеціалістам, як стати таким, за яким будуть ганятися роботодавці навіть у кризу. Презентовані результати проекту щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти в Україні: перші кейси  очима підприємств-партнерів закладів освіти.

СТАТТІ НОМЕРУ:

Інсайти під час COVID-19  (Insights in times of COVID-19)

Короткий огляд результатів глобального дослідження ESOMAR

Презентуємо короткий огляд дослідження, проведеного світовою асоціацією дослідників щодо змін в галузі під впливом короноварісу.

Обзор автобусного рынка Украины за 2019 год

В статье описаны  ключевые показатели рынка новых автобусов в Украине: объем рынка, ценовое позиционирование, структура рынка, количество регистраций по классам в разрезе моделей автобусов. Различные диаграммы делают обзор рынка удобным и понятным для менеджеров компаний автобусного рынка, а также интересен для аналитиков и маркетологов. Материал будет полезен покупателям автобусов во всех городах страны

 

Як бути спеціалістом, за яким будуть ганятись роботодавці навіть у кризу

Експерти міжнародного кадрового порталу grc.ua запевняють: на ряд спеціалістів попит не вгасав і під час основних обмежень. Мова йде про співробітників з високим потенціалом (HiPo). Як зрозуміти, чи відноситесь до їх числа та що можна зробити, щоб розвити в себе відповідні якості, - читайте далі.

 

дУАльНА ФОРМА ЗдОБУТТя ОСВІТИ: ПЕРШІ КЕйСИ ВПРОВАдЖЕННя ОчИМА ПІдПРИЄМСТВ-ПАРТНЕРІВ

ОСВІТНІх ЗАКлАдІВ

Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Федерацією Металургів України, Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти проводить дослідження з метою вивчення реального досвіду роботодавців, які беруть участь у підготовці здобувачів освіти за дуальною формою. висловлені роботодавцями думки та поради стануть основою рекомендацій органам державної влади та закладам освіти щодо створення сприятливих умов для наближення навчання до вимог ринку праці

Передплатний індекс 22942


Вернуться к списку