Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
11
Вторник
Август 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету запрошує взяти участь у роботі IV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і цифрові технології», яка відбудеться в Одесі 24-25 вересня 2020 р.

Кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету

запрошує взяти участь у роботі IV Міжнародної науково-практичної конференції

«Маркетинг і цифрові технології», яка відбудеться

в Одесі 24-25 вересня 2020 р.

 

 

Публікація тез доповідей і статей у журналі категорії «Б»

«Маркетинг і цифрові технології» безкоштовна

 

Вимоги до оформлення тез доповідей

·                 шрифт Times New Roman, кегель – 14

·                 поля з усіх сторін – 2,0 см

·                 міжрядковий інтервал – 1,0

·                 абзацний відступ – 1,25 см

·                 обсяг 2 повні сторінки формату А4, орієнтація книжкова

·                 посилання на джерело і сторінки подаються в квадратних дужках

·                 структура тез наведена нижче:

 

Зразок оформлення

Окландер М.А.

доктор економічних наук, професор

завідувач кафедри маркетингу

Одеський національний політехнічний університет

 

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ – НОВИЙ ЕТАП ЕВОЛЮЦІЇ У СФЕРІ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ

 

Текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст [1, С. 13].

 

Література

1. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / за ред. М. А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.

 

 

Тези надсилаються на адресу редакції журналу

«Маркетинг і цифрові технології» mar.didg.tech@gmail.com

 

Вимоги до оформлення статей на сайті журналу «Маркетинг і цифрові технології» www.mdt-opu.com.ua в рубриці «Авторам»


Вернуться к списку