Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
09
Черверг
Июль 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами

Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами

10 червня 2020 року Львівським регіональним відділенням Національної школи суддів України спільно з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та Українською Асоціацією Маркетингу в онлайн режимі проведено семінар для суддів на тему: “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади”.

Семінар відкрила директорка Львівського регіонального відділення Оксана Польна, яка привітала учасників та подякувала  Представництву Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, громадським організаціям “Українська асоціація маркетингу” та “Індустріальний гендерний комітет з реклами” за ініціативу та можливість проведення заходу на таку тему. Важливо, що Національна школа суддів України має таких партнерів, які допомагають “відчувати” цікаві теми та працювати над ними разом із суддівським корпусом для підвищення професійної обізнаності.

Очільниця  громадської організації “Українська асоціація маркетингу” Ірина Лилик зазначила, що надзвичайно важливо реалізувати такі проєкти в Україні, адже це сприятиме формуванню механізмів відповідальності у сфері реклами.

Координаторка проєктів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Олена Давліканова підкреслила, що важливо проводити такі заходи за участі суддів та представників Держпродспоживслужби тому,  що вони сприятимуть виробленню єдиної практики в цій галузі.

Очільниця Київського  регіонального відділення “Індустріального гендерного комітету з реклами” Олена Бучинська привітала учасників та зазначила, що під час семінару судді ознайомляться з  великою кількістю справ, що розглядалися українськими судами на цю тему.

Тренерами  навчального західу були також суддя Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду Надія Стефанів,  суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду Тетяна Стрелець, співробітники Держпродспоживслужби України – начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Олег Кобельков та головний спеціаліст цього відділу Юрій Сахно.

Під час семінару судді вивчили такі питання:

-      актуальність теми та європейський досвід

-  Індустріальний ґендерний комітет з реклами – український досвід  протидії дискримінаційній рекламі. Стандарт недискримінаційної реклами СОУ 21708654-002-2011

-      критерії дискримінаційної реклами. Приклади

-       практичні аспекти здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу

- аналіз практики звернень до суду та участі в судових розглядах справ щодо розповсюдження дискримінаційної (сексистської) реклами.


Вернуться к списку