Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
30
Понедельник
Ноябрь 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Шановні колеги!

Шановні колеги!

Приміть найщиріші побажання з Новим Роком та Різдвом Христовим!

На порозі 2020… Магічне сполучення цифр! Замислюєшся – а що зроблено за 20 років? Що плануємо на наступні 20?

За 20 років ми з вами розбудовали Українську Асоціацію Маркетингу, яка сьогодні обєднує дослідників, маркетологів та викладачів.

Дослідницькі компанії за 20 років пройшли випробування електоральними дослідженнями, абсолютизацією результатів досліджень та недовірою бізнесу,  збільшенням та падінням кількості замовників. Але ми встояли! Здебільшого, завдяки тому, що об’єднали наші зусилля, прийняли українські та міжнародні стандарти роботи на ринку. Тому, кращі кейси сучасних українських компаній сьогодні вивчають не лише українські студенти, але й студенти в закордонних університетах.

Маркетологи стали однією з найбільш затребуваних та креативних професій, вимоги до якої змінюються та збільшуються постійно.  Асоціація розробляє та впроваджує професійні стандарти для маркетологів в Україні, вона стала авангардом руху за імплементацію дуальної форми здобуття освіти в Україні та розробці нових професійних стандартів. Це вимагає від нас нових кроків та спільних рішень.

Увага маркетологів прикута до питань впливу маркетингу на різні сфери суспільства. Одним з інструментів впливу є реклама. Ми розуміємо свою відповідальність за формування інформаційного простору засобами сучасної реклами. Саме це стало поштовхом до розробки та впровадження Стандартів недискримінаційної реклами та боротьби з сексизмом в рекламі. Сьогодні до руху «Проти сексизму» доєдналося багато людей з різних сфер. Ми пишаємося тим, що завдяки роботі професійної спільноти вдалося змінити багато рекламних кампаній та привернути увагу суспільства до важливості дотримання етичних норм в рекламі.

Викладач маркетингу сьогодні – це людина, яка має глибокі теоретичні знання та поєднує їх з практичним досвідом. Це нелегке завдання, але сьогодні ми з гордістю можемо сказати, що наші викладачі стають все більш знаними та затребуваними в українських та зарубіжних університетах.

Українська Асоціація Маркетингу буде продовжувати проекти, спрямовані на формування фахової спільноти через друк журналу «Маркетинг в Україні», проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, активної участі в реформування системи освіти та проведенні заходів, які спрямовані на об’єднанні маркетологів-практиків та викладачів маркетингу. Ми будемо продовжувати свою міжнародну діяльність задля залучення кращого міжнародного досвіду та поширення інформації про досягнення маркетингу в Україні.

ВІТАЄМО НАС У 20-Х! НАСНАГИ ТА ПЕРЕМОГ!

Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»             Ірина Лилик


Вернуться к списку