Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
06
Понедельник
Июль 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

ВЫШЕЛ ПЯТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

СТАТЬИ НОМЕРА

Світлана Ільїна. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи Prozorro

Яка частка в загальному обсязі бюджетних закупівель, оголошених у системі ProZorro за весь час її існування, належить маркетинговим дослідженням? Які типи досліджень замовляли? Висновки моніторингу та аналітики з системи ProZorro.

Олена Бучинська. чорна п’ятниця: міф чи ріальність?

В Україні до Black  Friday  ставляться спокійніше,  покупки  частіше  здійснюють більш обдумано чім спонтанно.

Світлана Ковальчук, Ольга Мороз. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ БОРОТЬБИ З МАНІПУЛЯТОРАМИ ТА ФЕЙКАМИ.

За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології.


Вернуться к списку