ЧИТАЙТЕ ЧЕТВЕРТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
СТАТЬИ НОМЕРА
ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ FOOD-МАРКЕТИНГУ.
Купуючи продукти, людина спирається не лише на власний родинний досвід харчування, а й на надану маркетологами інформацію, яка має містити в собі всі складові для відповідального рішення споживача. Україна лише формує нові правила взаємодії споживачів та операторів харчового виробництва.
Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сЕРВИСА
Бренд компании в первую очередь формируется уровнем сервиса, который компания оказывает своим клиентам. Любые внешние коммуникации будут пустой тратой денег, если есть серьезные
проблемы в сервисе.
Дослідження до Дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра.
Маркетологи – одні з найбільш затребуваних фахівців сьогодення. Експерти hh.ua | grc дослідили, як розвивалась ця професійна сфера протягом 2019 року, та дізнались, що чекає на неї у майбутньому.
Подписной индекс 22942
Вернуться к списку
|