Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
26
Среда
Июнь 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Студенти-маркетологи Одеського Національного Політехнічного Університету вивчають досвід Європейського альянсу зі стандартів в рекламі

Студенти-маркетологи Одеського Національного Політехнічного Університету вивчають досвід Європейського альянсу зі стандартів в рекламі

 8 травня 2019 року для студентів-маркетологів Одеського національного політехнічного університету відбулась відкрита лекція директора департаменту розвитку та політики Європейського альянсу зі стандартів в рекламі (EASA, Brussel) Жустіни Рейзит. Тема лекції: «Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA».

Єропейський альянс зі стандартів в рекламі (EASA) об’єднує 27 незалежних організацій Європи із саморегулювання рекламних ринків, відповідальних за дотримання національних кодексів, які регулюють діяльність рекламістів та маркетологів, та 14 галузевих асоціацій (рекламодавців, рекламних агентств та медіа).

ЄАСР співпрацює з директивними органами ЄС, щоб забезпечити визнання галузевого саморегулювання. Альянс не тільки забезпечує розвиток механізмів саморегулювання, але й гарантує, що діяльність мережі галузевих організацій відповідає найвищим стандартам завдяки створенню для них рекомендацій щодо впровадження кращих практик.

Жустін Рейзит розповіла про діяльність EASA, місце та ролі фахових об’єднань у сфері регулювання галузі, показала досвід координації Альянсом зусиль європейських асоціацій щодо впровадження етичних норм ведення рекламної діяльності, розробку національних та європейських стандартів саморегулювання в сфері реклами.

Організатори: кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

http://opu.ua/new_news/793


Вернуться к списку