Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
08
Воскресенье
Декабрь 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Розрив шаблонів: 3С під прицілом

«Розрив шаблонів: 3С під прицілом»

 29 травня 2019 року в рамках 20 Ювілейного Фестивалю Реклами «UkrainianCreativeAwards» відбулась панельна дискусія «Розрив шаблонів: 3С під прицілом», на якій обговорювались проблеми дискримінації в рекламі за ознакою статі.

Ювілейний Фестиваль, місцем проведення якого стала Одеса, насичений конкурсною, семінарською та розважальною програмами. Але саме цього року вперше темі репрезентації жіночих та чоловічих образів в рекламі було приділено стільки уваги. .

 Хедлайнери дискусії: Ірина Лилик, президентка Української Асоціації Маркетингу, Жюстіна Райджите, директорка департаменту розвитку та політики Європейського альянсу із стандартів в рекламі (EASA, Брюсель), Олена Давліканова, координаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Дмитро Золотухін, заступник Міністра інформаційної політики України. Модерувала дискусію Олена Бучинська, голова Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.

Рекламісти обговорювали можливості імплементації в українські реалії європейського досвіду попередження дискримінаційної реклами. Були презентовані Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статті та результати діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Фахівці усвідомлюють, що споживач 21 століття вимагає нових меседжів, побудованих на толерантності до різноманіття індивідуальностей, повазі до людини та відображенні різного людського досвіду.

Партнерами Фестивалю в організації панельної дискусіє є Представництво Фонду ім.. Фрідріха Еберта в Україні, ГО «Українська Асоціація Маркетингу».


Вернуться к списку