|
Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA
Відкрита лекція керівника відділу розвитку та політики Європейського альянсу рекламних стандартів (EASA, Brussel) Жустіни Рейзит на тему: «Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA»
Організатори: Кафедра маркетингу інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій Одеського національного політехнічного університету, Міжнародний Інститут Маркетингу (Одеса), ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Відкрита лекція відбудеться 29 травня 2019 року о 10:00 в ауд. 406 4 корпусу Одеського національного політехнічного університету, вул Шевченка, 1, м. Одеса
Контакти організаторів:
Nomer27@ukr.net
Тел: 06607388553
Вернуться к списку
|
|
|