Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
18
Пятница
Октябрь 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA

Відкрита лекція керівника відділу розвитку та політики Європейського альянсу рекламних стандартів (EASA, Brussel) Жустіни Рейзит на тему: «Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам.  Case study від EASA»

Організатори: Кафедра маркетингу інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій Одеського національного політехнічного університету, Міжнародний Інститут Маркетингу (Одеса), ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Відкрита лекція відбудеться 29 травня 2019 року о 10:00 в ауд. 406 4 корпусу Одеського національного політехнічного університету, вул Шевченка, 1, м. Одеса

 Контакти організаторів:

Nomer27@ukr.net

Тел: 06607388553


Вернуться к списку