Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
18
Воскресенье
Август 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

ПРОГРАМА ЧОТИРНАДЦЯТОЇ НАУКОВОЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ МІЖВУЗІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ» ІМ. ІГОРЯ ТКАЧЕНКА

ПРОГРАМА чотирнадцятої НАУКОВОЇ

Всеукраїнської міжвузівської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка

24-25 травня 2019 року

м. Київ, проспект Перемоги 54/1,

головний корпус ДВНЗ КНЕУ

ауд.334

 

24 травня

9.30-10.00 – Реєстрація учасників конференції

10.00-10.15 – Вітальне слово президента Української Асоціації Маркетингу Ірини Лилик

10.15-10.30 – Вітальне слово спонсорів та організаторів конкурсу

10.30-11.00 – Нагородження переможців конкурсу Молодь опановує маркетингу імені Ігоря Ткаченко

11.00-11.20 – Перерва на кава-паузу

 

Виступи учасників конференції

11.20-11.35 Олександра Атаманюкова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків. Аналіз та підтримка конкурентних переваг продукції безалкогольних напоїв на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна

11.35-11.50Мар’ян Батюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне. Посилення конкурентних переваг в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

11.50-12.05Катерина Бензелюк. Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Дослідження перспективних напрямків позиціонування підприємства та його товарів на ринку

12.05-12.20 – Олена Березовська, Університету імені Альфреда Нобеля. Розробка заходів з впровадження цифрових технологій в систему інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на основі маркетингового дослідження

12.20-12.35 – Євгенія Копєйкіна, Дніпровський державний технічний університет. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг.

12.35-12.50 – Антон Крулевський, Тернопільський національний економічний університет. Маркетингове дослідження доцільності впровадження відділу маркетингу у вищі навчальні заклади (на прикладі Тернопільського національного економічного університету).

12.50-13.00 – Юлія Малікова, Катерина Панчишна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Маркетингове дослідження лояльності споживачів на основі індексу споживчої підтримки (nps)

 13.00 -14.00 Обід

 14.00-14.15 – Анастасія Марковська, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Ефективність реклами на телебаченні» (на прикладі ТОП-5 каналів України у м. Вінниця)

14.15-14.30 – Марія Михайлова, Таврійський державний агротехнологічний університет. Результати маркетингового дослідження поведінки споживача ресторану «Хінкальня» м. Мелітополя (червень-липень 2018 р.)

14.30-14.45 – Олександра Мовчан, Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення

14.45-15.00 – 12. Тетяна Пампура, Житомирський національний агроекологічний університет. м. Житомир, Соціологічне дослідження споживчих мотивацій як основи формування комунікаційної політики

15.00-15.15 - Світлана Панькова. Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Сучасний стан та тенденції виходу підприємства на міжнародні ринки.

15.15-15.30 – Ольга Пермінова, Анастасія Сороката. Національний університет «Львівська політехніка». Соціальний маркетинг в ефективному управлінні молодіжними громадськими організаціями

15.30-15.45 – Михайло Різніченко. Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро. Розробка заходів з впровадження digital-маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження

15.45-16.00 - Максим Розводовський, Уманський національний університет садівництва. Стан та тенденції розвитку ринку технічних культур в Україні

16.00-16.15Анна Тичинська, Донецький національний університет  імені Василя Стуса». Дитячий маркетинг

16.15-16.30 – Дмитрий Иванов, Анастасия Фаева, Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина. Исследование рынка дополнительных образовательных услуг в сфере маркетинга в городе Харькове

16.30-16.45 - Олена Яценко, Університет імені Альфреда Нобеля. Обґрунтування маркетингової стратегії та розробка заходів щодо її реалізації на основі маркетингового дослідження» (за матеріалами консалтингової компанії «STOSEC»)

 

25 травня

10.00-14.00 Наукові дискусії

 

 

 


Вернуться к списку