Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
18
Воскресенье
Август 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України

 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) – незалежна неурядова організація, центральний офіс якої знаходиться у США. Діяльність IFES спрямована на підтримку прав громадян брати участь у вільних та чесних виборах. Дослідження «Насильство проти жінок у виборах в Інтернеті» аналізує публічно доступні дані соціальних медіа для виявлення прямих загроз і жорстокої риторики, що стосується політичної участі жінок у виборчих процесах, зміст, а також інтенсивність, обсяг і швидкість кібер-дискурсу, щоб зупинити насильницький коментар у своїх треках, обмінюючись даними з правоохоронними органами, громадськими організаціями та іншими суб'єктами. Проект VAWE-Online підтримується за рахунок коштів USAID та UKAID, аналіз даних здійснюється Українською Асоціацією Маркетингу.

 В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.

 Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис

 Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).

Досліджування в Facebook проводилося методом контент аналізу. Визначення посту агресивним відбувалося на основі аналізу змісту посту. З метою складання портрету кривдника дослідники відвідували сторінки кожного автора агресивного посту, що дало змогу з високою мірою вірогідності отримати інформацію про стать, вік, а також встановити найбільш поширену мову агресивних постів в Facebook; країну походження авторів постів та коментарів насильницького змісту; встановити гендерну та вікову характеристики авторів. У 55% випадків на основі аналізу змісту особистої сторінки вдалося отримати додаткові відомості  про родину, інтереси, професію, освіту, соціальний статус тощо.

Дані для аналізу в соціальних мережах Twitter, YouTube, Tumblr, Google+ збиралися за допомогою спеціальної програми для аналізу великих масивів даних в соціальних мережах CrimsonHexagon з елементами інтегрованого штучного інтелекту.

Подробно.pdf


Вернуться к списку