Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
25
Черверг
Апрель 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

 

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) – незалежна неурядова організація, центральний офіс якої знаходиться у США. Діяльність IFES спрямована на підтримку прав громадян брати участь у вільних та чесних виборах. Дослідження «Насильство проти жінок у виборах в Інтернеті» аналізує публічно доступні дані соціальних медіа для виявлення прямих загроз і жорстокої риторики, що стосується політичної участі жінок у виборчих процесах, зміст, а також інтенсивність, обсяг і швидкість кібер-дискурсу, щоб зупинити насильницький коментар у своїх треках, обмінюючись даними з правоохоронними органами, громадськими організаціями та іншими суб'єктами. Проект VAWE-Online підтримується за рахунок коштів USAID та UKAID, аналіз даних здійснюється Українською Асоціацією Маркетингу.

 

31.03.2019

31 березня 2019 року протягом дня виборів Українська Асоціація Маркетингу проаналізувала пости в мережі Facebook на сторінках кандидатів в президенти. В мережі Facebook виявлено 510 коментарів насильницького змісту з яких 200 відносно досліджуваних кандидаток в Президенти України. Дослідження проводилось протягом 31.03.2019 з 07.00-24.00

 

Протягом дня виборів у мережі Facebook спостерігалась відносна тиша. Користувачі підбадьорювали своїх кандидатів та кандидаток, агітували голосувати за них. Майже всі кандидати та кандидатки, що є обʼєктами дослідження виставляли фото та відео безпосередньо з виборчої дільниці, під якими переважали позитивні коментарі (94%). Негативний контент переважав під постами, в яких повідомлялось про випадки фальсифікацій.

Після оголошення попередніх результатів виборів Facebook вибухнув насильницьким контентом, в першу чергу по відношенню до кандидатів, які попередньо проходять у другий тур:

Що стосується кандидаток на посаду президента, ‒ станом на 24.00 31.03.2019 за даними екзит полів вони займають 3, 12, 17 та 29 місце із 39 кандидатів із показниками 14,2%, 0,3%, 0,1% та 0,1%. Всі кандидатки публічно висловили або написали в соціальних мережах своє задоволення результатами виборів. Цікавим вбачається факт, що, навіть, ті кандидатки, які протягом всього передвиборчого періоду отримували коментарі насильницького змісту, в тому числі прямі погрози, сьогодні отримували виключно позитивні відгуки та поздоровлення. Всі, окрім кандидатки, яка набрала найбільшу кількість голосів та попередньо максимально наблизилась до лідерів гонки. Подібний настрій користувачів активізується заявою кандидатки не сприймати попередні результати екзит-полів, проводити ніч біля виборчих дільниць та організувати мітинг біля ЦВК.

Серед негативних коментарів переважають наступні теми: Констатація програшу до оголошення результатів; Цькування з приводу програшу; Акцентування уваги на віці та статті кандидатки; Пропозиції йти на пенсію та з політики

31.03.2019_.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Вернуться к списку