Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
25
Черверг
Апрель 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»

XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»

 Конференція «Маркетинг в Україні» , яка відбулася 22-23 березня 2019 року у конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрала разом практиків та викладачів. У фокусі конференції були питання обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.

На конференції ГО «Українська Асоціація Маркетингу» оголосила об амбітних планах щодо розробки професійних стандартів :

       Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку  за кодом 2419.2 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2  ВИПУСК ДКХП 65

       Директор з маркетингу за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010  КОД КП 2419.1 

       Начальник відділу збуту (маркетингу)  за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010  КОД КП 1233  КОД ЗКППТР  24028

       Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) за кодом 2419.2  КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2  ВИПУСК ДКХП 18.65

       Рекламіст за кодом 2419.2 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 

До Робочих груп ввійшли представники відомих компаній та провідні викладачі маркетингу в Україні.


Партнери конференції:

Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Міжнародний Інститут Маркетингу

Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME


Вернуться к списку