Програма конференції "Маркетинг в Україні"
Програма XVIІ міжнародної науково-практичної конференції
«МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
22 березня 2019 року
Пленарне засідання
Конференц-зал головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана
(проспект Перемоги 54/1, Київ)
9.00-10.00 Реєстрація учасників конференції
10.00-10.05 Вітальне слово професора Д. Г. Лук’яненко, ректора КНЕУ
10.05-10.20 Звіт. Основні проекти УАМ у 2018 році та презентація основних проектів 2019 року. Ірина Лилик, президент УАМ
10.20-11.00 "Вплив email маркетингу як комулятивний ефект в розрізі всіх каналів продажів на прикладі компанії lifecell" «SMM промо вибору мобільного номеру, як приклад інноваційного підходу просування продукту», Павло Брадулов, Head of Digital Communication Unit lifecell Ukraine
11.00- 11.30 «Consumer promo: нові можливості на базі штучного інтелекту», Віктор Кисляков , New Business Development OUTFORZ
11.30 -11.45 Кава-брейк
11.45-12.15 «Геомаркетинг у розвитку роздрібного бізнесу» Зінченко Максим, компанія "Geo-M"
12.15 -12.45 «Контроль ефективності маркетингових комунікацій - проста автоматизація» Елліна Шнурко-Табакова, • експерт з інформаційної безпеки та гібридних конфліктів, лідерка проекту Attack Index компанії Index Systems. Бізнес-тренер, волонтер, громадський діяч, блогер.
12-45 -13.00 « Створення україномовного контенту у сфері культури та складність його розповсюдження» Дмитро Ходаківський, режисер і актор, засновник Театру між Трьох колон
13.00-14.00 Обід
14.00- 14.30 «Факапи запуску мобільного додатку Lifefun» Атаманенко Андрій, підприємець, CEO LifeFun IRONMAN
14.30-15. 00 «Як оффлайн та онлайн ритейл трансформується в еру діджитал» Микола Чумак, засновник та СЕО IDNT
15.00-15.30 «Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо, або як заволоділи мозком цільової аудиторії?» Літусь-Ангельчева Наталія, арт-директор маркетингового агентства «Бюро знахідок»
15.30-16.00 «Торговий маркетинг в мережах» Марія Черкаська , фахівець з дослідження ринків збуту Групи Компанії ОВОСТАР ЮНІОН. ТМ ЯСЕНСВІТ
16.00 -17.30 Панельна дискусія: Професія маркетолог
· Формування національної системи кваліфікацій в Україні: місце професійних стандартів. Анатолій Гармаш, член НАЗЯВО
· Освіта маркетологів. Проф. Андрій Федорченко, голова НМК з маркетингу
· Робота кваліфікаційних центрів УАМ. Проф. Михайло Окландер, віце-президент ГО «УАМ».
· Формування Робочих груп для розробки професійних стандартів:
ü “Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку ” за кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 ВИПУСК ДКХП 65
ü Директор з маркетингу за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.1
ü Керівник відділу збуту (маркетингу) за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 1233 КОД ЗКППТР 24028
ü Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) за кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 ВИПУСК ДКХП 18.65
ü Рекламіст за кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2
Вернуться к списку
|